Paardenmensen begrijpen soms niet wat ik allemaal met mijn paard uitsteek, laat staan paardenleken. Daarom heb ik een tijdje geleden een filmpje gemaakt.
Mi_Amore
Geplaatst: 22-11-12 09:32
Op het moment dat de foto van op sec. 27 getrokken werd kreeg deze bokker nét geen hartaanval omdat ze dacht dat Vie K.O. geslagen was door Tapi
Ongeloofelijk wat jij allemaal uitsteekt en kan uitsteken met haar, je bent nog steeds een groot voorbeeld voor velen!
Sita_
Geplaatst: 22-11-12 09:33
Zo leuk! Ik heb al meer filmpjes gezen van jullie en vind het zo ontzettend knap.. Jullie hebben er echt plezier in, dat straalt bij beiden er vanaf..
Speedster
Geplaatst: 22-11-12 09:34
Stoer!
Dees90
Geplaatst: 22-11-12 09:34
Wow echt een heel gaaf filmpje, en die muziek erbij. Het ontroert me gewoon icm met de muziek, de band tussen jullie 2 spat gewoon van het scherm. Wat een vertrouwen! En zo leuk dat je die dingen allemaal met je paard kan doen zeg.
Wat een band hebben jullie samen! Lijkt me fantastisch om zo met je paard te kunnen werken. Wat een voorbeeld!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-11-12 17:03
Wauw Vie, dat ziet er echt fantastisch uit. Wat doet ze dat makkelijk en met veel plezier! Lang geleden dat ik iets van jullie heb gezien, laatste keer was Tapi nog een puppypaard.
Super filmpje! Denk dat ik een nieuw voorbeeld heb gevonden Ooit ... Hebben jullie eigenlijk nog uitdagingen? Zijn er nog dingen waar jullie mee bezig zijn of wat je nog wil kunnen? Het lijkt alsof jullie alles al kunnen