Helaas overleed deze merrie, Lady, nog geen twee maanden nadat deze foto's waren gemaakt. Ze liet een zoon en een dochter achter, de dochter, toen krap een jaar oud, was het paardje die mij door die moeilijke periode heen hielp.
Deze dochter draagt de naam Kyra. Inmiddels is Kyra ruim drie jaar oud. Veel gebeurd in de afgelopen twee jaar, oa ben ik verhuisd naar een stad ruim 60km verderop (zonder rijbewijs niet heel handig), maar we zijn nog steeds (alweer) een team. Twee maanden terug zat ik voor het eerst op Kyra haar rug, gewoon in de wei. Daarna zijn er nog drie keer geweest dat ik op haar ben geklommen, waarbij de laatste keer het kwartje been geven = voorwaarts is gevallen. Toen voor het eerst wat gestapt en een drafje gedaan dus.
Gezien het vertrouwen tussen Kyra en mij enorm is, ze niet het eerste groene paardje is waar ik op klim én ze wel al ervaring heeft voor de wagen en aan de lange teugels, besloot ik dat het maar eens tijd werd om te doen waar ik twee jaar lang van gedroomd heb; met Kyra in galop de heide over. Wauw, wat een enorm gaaf, onbeschrijflijk, gevoel geeft dat! Met dank aan Jessica zijn de momenten vereeuwigd, dankjewel!
Optoming van zowel ruiter als paard zijn eigen keuze en verantwoordelijkheid

1. We begonnen aan de hand, even wakker worden hoor

2.

3. Onderonsje

4.

5. En hop, daar zit ik

6.

7. Stappen maar!

8. Even de rem testen tussendoor; werkt zoals altijd erg goed!

9. Stukje draven

10. Ons eerste stukje galop, pas met aan de ene kant een hek, andere kant bomen, echt weg kon ze niet

11. Trots op haar! Ging super!! Op naar het grote pad, daar waar de foto's van mams ook genomen zijn

12. Daar komen we!!!!

13.

14.

15. Tot de volgende keer!

Laten jullie een berichtje achter?