Frits was een manegepony op Manege 't Langeveld (http://www.facebook.com/pages/Manege-t- ... 7031030954 ).
Ik heb altijd al een zwak voor Frits gehad. Hij was pittig, maar als je zijn vertrouwen had gewonnen ging hij voor je door het vuur. Ik begon echter te merken dat hij op begon te raken. Hij veranderde in een brave beginnerspony, terwijl hij altijd het duiveltje was die mij er zo vaak af heeft gebokt. Ook werd hij magerder, al kreeg hij meer dan genoeg te eten.

Ik dacht al een tijdje aan een eigen paard. Ik had het nooit doorgezet omdat ik het rijden op Frits ook nog zo fijn vond. Toen Frits op begon te raken kreeg ik het idee. Waarom vraag ik niet gewoon of ik Frits mag overkopen?
Op 5 mei 2012 kocht ik Frits.

De beste keuze in mijn leven! Wat is het toch een fijn gevoel als je ziet hoe een paard weer helemaal opfleurt. Frits is 22 jaar oud, maar hij gedraagt zich alsof hij 6 is. Hij is ook weer goed op gewicht.
Het kleine duiveltje, waar ik ongelofelijk veel van hou, is weer terug! En onze band is alleen maar sterker geworden.
Frits is nu al bijna een half jaar van mij en ik hoop dat we nog heel veel tijd samen zullen gaan doorbrengen!

En Frits wil ook nog graag wat zeggen