Schriktraining met de engelse vlag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx94

Schriktraining met de engelse vlag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 23:07

Na een hele poos niks posten is hier toch weer een begin! *D
Nouja, dit is ook nog maar de 2e keer dat ik een itp post.

Deze schriktraining was vooral bedoeld voor Annabel (zwarte), omdat ze alles gewoon echt heel spannend vind! :(:)
Ik heb haar nou 1,5 jaar, en we hebben nou al heel veel bereikt! We hopen nog lang met elkaar door te kunnen gaan.. in Januari beginnen we in de paarden vanwege mijn leeftijd.
Sylvana (bruine) heb ik in de 6 jaar dat ik heb al zoveel schriktrainingen gedaan dat ze er eigenlijk niet zoveel meer van opkijkt! :D
Zij staat helaas ook te koop, en we doen er alles aan om voor haar een leuk baasje te vinden!

Onze rijbak ziet er ook al angstjagend uit, er hangen overal tassen in de lucht, prullenbakken aan de zijlijn, bloempotten, dit blijft er ook gewoon hangen en liggen als we rijden..
Maar.... Annabel had nog veel meer dingen wat ze eng vond, dus ook bij grote wedstrijden waar je vlaggen zag, kon ik de wedstrijd wel weer vergeten!
Op Ebay ben ik dus gaan zoeken en heb toch voor 4 euro in totaal 2 vlaggen kunnen veroveren.. een engelse en een amerikaanse!
Maar vandaag was het dus zover, de eerste vlag werd opgehangen! Natuurlijk kwamen er eerst geweldige bokkensprongen! :wow:

Hier de foto's ongeveer op goede volgorde :Y)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4437_n.jpg

11.
Afbeelding

12. Sylvana vond het later toch wel best
Afbeelding

13. Ook nog even stoer doen! Ze heeft haar engels volbloed ook nog altijd in zich :roll:
Afbeelding

14. En toen kreeg ik het voor mekaar! *\o/*
Afbeelding

15. Bewijs dat ze toch alleen durfde
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 8348_n.jpg

16. Opschepper met haar boodschappentas
Afbeelding

17. galopje van Sylvana
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6961_n.jpg

18. En Sylvana met de boodschappentas op haar kont.
Afbeelding

En dan nog voor te stellen dat Sylvana 6 jaar geleden echt alles eng vond en ik altijd door alle ringen vloog :')
Nou ik weer zon hittepetitje heb, beginnen we maar mooi opnieuw! Alleen word het bij haar denk ik toch een iets langere weg, maar we gaan ervoor! :D

mariska1408

Re: Schriktraining met de engelse vlag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 23:12

Haha geweldig ... Hoop voor je dat het werkt straks op wedstrijd ...
Die van mij kijken thuis ook nergens naar om en pakken alles vast.... Maar op een vreemd terrein is het toch wel anders ... Dan zijn vlagen en borden aan de zijkant toch wel spannend haha

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 23:14

wow, ik zie mijn paardjes, hoe braaf ze ook zijn, nog niet zo makkelijk bij die vlag staan! Knap hoor :D

Irisx94

Re: Schriktraining met de engelse vlag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 23:34

Dankjullie wel! :D

En geloof me, het zijn echt helemaal geen makkelijke pony's! :+ Dus ben echt wel trots.
Maar goed, ze zijn ook wel zo omdat ik elke week schriktraining doe :')