Fotos zijn in September gemaakt, maar is wel even fijn om aan terug te denken tijdens deze natte dagen.Fotos zijn gemaakt door Amanda MelchiorThuis1.2.Op het strand3.4.Goya vond het water maar koud.5.6. Kleine miscommunicatie.7.8.9.10.11.
Wat een gave foto's!Met de blote voeten in een Spaanse jurk een sliding maken no 10 is mooi als vergroting
Dank jullie!unamie schreef:Wat een gave foto's!Met de blote voeten in een Spaanse jurk een sliding maken no 10 is mooi als vergrotingJa, had toen ik thuis kwam ook wat blauwe plekken op mijn kuiten doordat er velletjes tussen de beugelriemen en zadel kwamen
Dat kan ik me voorstellen. Ik heb dat al als ik zonder rijlaarzen of chaps ga rijden, dus blote benen zal echt een ramp worden
Angela schreef:Dat kan ik me voorstellen. Ik heb dat al als ik zonder rijlaarzen of chaps ga rijden, dus blote benen zal echt een ramp worden Maar we hebben genoten
Leuk, foto's van Goya! Volgens mij heb ik exact hetzelfde hoofdstelletje laatst gekocht (bij tentenkamp).Hij ziet er goed uit hoor
Bedankt voor de complimenten!madelief88 schreef:Leuk, foto's van Goya! Volgens mij heb ik exact hetzelfde hoofdstelletje laatst gekocht (bij tentenkamp).Hij ziet er goed uit hoor Ah, toevallig! Vond het wel een leuk hoofdstelletje, engels, maar toch de spaanse sliertjes eraan