Op 7 Oktober is mijn paard Mazou samen met een vriendin naar een fotomeeting geweest op de Holterberg. Helaas kon ik er zelf niet bij zijn ivm werken, maar Danieke wou heel graag met Mazou daarheen en ze hebben er beide van genoten!

Ik heb genoten van alle foto's die ik tot nu toe heb ontvangen en wou het graag met jullie delen.
Ff info over Mazou:
Ik heb haar in Januari 4 jaar, ze is een echt dame ( Diva ) van 18 jaar. Kwpn x Gelders x Fries, een mooie platenbonte dame. We zijn 2 jaar geleden begonnen met wedstrijd rijden, waarvan we de eerste meteen hadden gewonnen. Maar helaas is ze ook in die 2 jaar behoorlijk geblesseerd geraakt. Eerste jaar een spierscheuring in haar achterbeen en dit jaar overbelasting van beide voorbenen. Beide jaren zijn we er een half tot 3kwart jaar uit geweest, maar elke keer komt ze er weer bovenop. Ik heb besloten de wedstrijden te laten voor wat het is en andere leuke dingen met haar op te zoeken. Maar genoeg gepraat over Mazou, hierbij de foto's!
Kijk en geniet!
1)

2)
3)
4)
5)
6)
https://lh6.googleusercontent.com/-Jl4_ ... 59-001.JPG
7)
8)
9)
10)
11)

12)

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben als ik van de foto's! Ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Thank you for watching!