Al heel wat jaartjes ga ik met mijn paarden geregeld rijden op de Veluwe.
Begin dit jaar ontstond het idee om op onze vaste camping eens een Fjordenweekendje te organiseren.
Dus ik een topic gemaakt en uiteindelijk hadden we een groepje van 6 bij elkaar en kon het weekendje geboekt worden.
En afgelopen weekend was het zo ver...
Met 5 Fjordjes en 1 bonte (dat wegens omstandigheden geen Fjord meer was) konden we de Veluwe onveilig gaan maken.
Het bokt groepjes bestond uit de bokkers: Marjan1986, Dott, Femzzje, Fjordido, Aalstreep en ikzelf.
En we hebben echt een heerlijk weekend gehad.
De klik onderling was goed (wat altijd maar afwachten is natuurlijk) en ook de paardjes hadden al snel hun vriendjes gevonden.
Vrijdag zijn we aangekomen en aan het eind van de middag hebben we een kennismakingsrondje gemaakt om de paardjes aan elkaar te laten wennen en om elkaar beter te leren kennen.
Zaterdag hebben we geplitst omdat de wensen en tempo's best verschillend waren en zijn er langere ritten gereden.
Zondag hebben er nog een aantal gereden en toen was het alweer tijd om dit top weekend af te sluiten.
Dit gaan we zeker herhalen

En het weer.... tja..dat kon niet perfecter zijn.
We hebben heerlijk buiten bezig kunnen zijn en zelfs buiten kunnen ontbijten en bbq-en

En dat in Oktober.
Natuurlijk zijn er de nodige foto's gemaakt waarvan ik er hier een aantal wil delen.
Eén van onze blokhutten:

Jimmy en Archy van Bokker Marjan1986 , hét stel van dit weekend. Dat was na 5 minuten al helemaal raak tussen die twee

En later is daar Zac van bokker Dott nog bij gekomen.
Een groepsknuffeltje was geen enkel probleem voor ze.

De hele groep bij elkaar.

En klaarmaken om te gaan rijden.

De groepsrit van Vrijdag.

En de rit van Zaterdag. Deze dag reed ikzelf samen met Marjan1986 en Aalstreep reed ook deels mee.

En mijn Jimmy die voorop loopt

Hier heeft hij nogal moeite mee en daar trainen we veel op.
En nu heeft ie van 15km zeker 14.5 voorop gelopen

Ben zo onwijs trots op hem.

En het bewijs dat we echt niet alleen waren en dat hij echt voorop loopt

De prachtige herfstkleuren op de geweldige Veluwe.

's Avonds hebben we gezellig rond de bbq gezeten.

En op Zondag mocht Jimmy lekker genieten van de Veluwse wei.
Het was immers de laatste keer dit jaar dat we hier op vakantie waren.

En dan maakt het hem echt niet uit met wie hij samen staat.
Hij is vriendjes met iedereen

Zac had ook lekker vrij.

Bedankt voor je bezoekje aan het topic