Na mijn eerste debuut
[ITP] zwaar leven als penny paard !!!!
En mijn snel opvolgende opdrachten
[ITP] Het is ik.... een sprookjes knol!! door ivonka
en
[ITP] Eindelijk mijn knappe verschijning daar waar ie hoort
Werd ik snel weer voor die camera geplaatst, een ster moet natuurlijk wel up to date blijven he!
Het laatste wat ik wil namelijk is een een daags vlieg zijn.
Dus heb ik mijn personeel maar weer gesommeerd om voor mijn shoot natuurlijk mijn 4 uurs durende beauty treatment om weer te kunnen spetteren voor de lens.
Niet dat ik dat echt nodig heb maar als ster moet je natuurlijk kieskeurig zijn.
Maar genoeg chit chat leef mee met mijn harde werk.
Eerst maar een paar profiel plaatjes

En dan nog weer schattig kijken (hier ben ik echt heel erg goed ik wand ik ben o zo schattig als ik de tijd er voor heb)

En zelfs achterom kan ik heel erg schattig kijken, goed he' (ik ben zo goed, als een echte pro vinden jullie niet ? )

Nou moest ik ook nog helemaal natuurlijk!
En zelfs dat kan ik !
Zelfs met wild haar !

Maar natuurlijk moet het ook netjes he

En toen kwam het .........................................
En echt ik weet niet hoe jullie hier over denken hoor.
Komt er zo'n personeelslid aan met een een of ander dingetje niet zo vreemd zou je dan denken, maar echt ik was stom verbaast.
Gaat die gast staan blazen op zo'n stokje en dan komen er ineens van die vreemde dingen uit!
Kijk nou dat is toch vreemd ??

Nou nadat die enge vent eindelijk klaar was met dat vreemde stokje mocht ik eindelijk weer doen waar ik nou goed in ben.
Dus kreeg ik mijn custom made tuig aan wand als ster neem je natuurlijk geen genoegen met minder.
Dus die stijve hark weer op mijn rug en toen konden we eindelijk !

Ook wat perfect voeten werk natuurlijk.
http://i1171.photobucket.com/albums/r54 ... C_8377.jpg
Die souplesse die er vanaf straalt he

Nou toen dat eindelijk klaar was gingen ze weer wat vreemds doen.
Ik mocht eindelijk na al dat harde werk naar huis, waren ze nog niet klaar !
Dus heb ik ook hier maar weer mezelf van mijn beste kant laten zien.

En geloof het of niet..... echt waar ik lieg niet.....
kwam die engert weer met dat vreemde stokje aan !!! (hij had het op me ge munt ik weet het zeker !!
Kijk daar gaan die enge dingen weer.

En toen ???
Was ik er helemaal klaar mee.
Ik had per direct mijn personeel weer aan gestuurd mijn kapsel op te steken (anders komt het weer in mijn eten en geloof me dat is niet lekker) en ik ben per direct naar mijn bed gegaan.
Na zo'n zware dag had ik echt wel weer mijn schoonheidsslaapje wel verdient, vinden jullie ook niet!