Precies een jaar geleden werdt mijn droompony Modesta goedgekeurd en heb ik haar dus gekocht.
Ik heb haar zelf ingereden en we zijn echt onafscheidelijk, het is echt een heel bijzonder paard!
Het was een bewogen jaar, voor ons allebei, maar ik zou haar echt geen voor geen goud meer willen missen

Ook heb ik met Modesta een hele bijzondere vriendin erbij gekregen, de vorige eigenaresse, Lente. Wat een bijzondere meid... Ben echt heel erg blij dat ik haar tot mijn vrienden mag rekenen!
1.
De dag van aankoop:

2.
In November, 3e keer onder het zadel!

3.
December, Mo en Lente samen

4.
1 januari, samen met vriendlief op buitenrit

5.
Ook nog in januari, we hadden een shoot met Fosco (Lotte)!

6.
In maart zijn we van stal verhuisd, hier zijn we veel beter op onze plek

7.
In mei

8.
14 mei hadden we onze eerste fotomeeting, errug geslaagd!

9.
Dezelfde dag

Vlak na deze meeting heeft Mo een ongeluk gehad met mijn staleigenaar waardoor hij helaas een deel van zijn duim verloren is. Mo is hierdoor ook echt een tijdje van slag geweest, evenals ik trouwens... Gelukkig namen ze ons totaal niets kwalijk.
10.
In juni werden we gevraagd voor een schoolopdracht van Marieke

11.
In juni ging het rijden ook super!

12.
22 juli... Een heftige dag... We hadden een shoot met Fading (Femke) en na nog geen 5 minuten viel ik eraf en brak ik mijn bovenbeen (heup)...
Totaal geen schuld aan Mo, ik had er gewoon niet op moeten stappen...
Een foto van Lente, die ook mee was:

13.
En dus ook 1 van Femke

14.
30 september hadden weer een fotomeeting, wat een superdag!

Nog een leuk feitje, met 1 van de foto's van deze dag komt Mo op een kalender

Trotser kan ik niet zijn! Bedankt Madieke, en jij ook gefeliciteerd met deze prestatie!
http://i1341.photobucket.com/albums/o75 ... 691506.jpg
En dan vandaag... exact 3 maanden na het breken van mijn been, exact 1 jaar nadat we een combinatie werden...
Ik had er een hard hoofd in dat het nu al zou gebeuren maar met veel doorzettingsvermogen en heel veel positieve ondersteuning van al mijn lieve vrienden en fantastische vent, ik heb er voor het eerst weer opgezeten

15.
We hebben eerst lekker gestapt en een paar keer een paar pasjes gedraafd! Een hele grote stap voor me, ik zat van te voren met mijn hart in mijn keel maar toen ik er eenmaal opging was er niets aan de hand!

Via deze weg wil ik iedereen die er voor mij geweest is onwijs bedanken, dankzij jullie allemaal is dit mogelijk geweest.
Ik ben nog steeds onwijs blij met mijn topper en geniet met volle teugen van ieder moment met haar samen!
Hopelijk komen er nog vele jaren (zonder botbreuken en missende duimen