Het wil het arme dier maar niet lukken om met 4 benen aan de grond te blijven... Steeds als het dreigt te lukken is er wel weer een ledemaat dat uitslaat en alsnog de lucht in wil. En dat terwijl hij best wat eigen gewicht heeft Moet ik nog uitleggen waar Stuiterende Skippybal vandaan komt?
Geen stalmoed Hij gaat pas vanavond weer voor de nacht op stal. Het is ook best jammer dat er maar 15 foto's mogen, vermoed er anders een complete pagina vol zou staan van Carlito's capriolen. Hij had er gewoon zin in
maar euuhhmmm lies, is het wel slim om een paard wat al zo lang drachtig is zulke dingen te laten doen?
iets met 4 jaar, of was het nou 5 jaar...
delerium
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-12 14:48
MirandaFuego: je snapt het niet, zonder hindernissen kan-ie toch niet fencen
Gelukkig weet hij niet dat hij ook zo zou kunnen doen als ik erop zit. Maar qua springen gaat het kleinste kruisje nog om dan, en heeft-ie lang niet zoveel praatjes meer.
En of hij klopt? Wat wil je ook... al jaren hoogdrachtig zijn van puppies, als ruin notabene
Chinas
Geplaatst: 04-10-12 14:50
Ladonna1 schreef:
Stuiterdestuiterdestuiter:O
Vooral de foto met 4 benen de lucht in bij de balk
Die foto doet me echt denken aan 'I believe I can fly!'
Anoniem
Geplaatst: 04-10-12 14:51
delerium schreef:
En of hij klopt? Wat wil je ook... al jaren hoogdrachtig zijn van puppies, als ruin notabene
Eigenlijk is hij juist ontzettend koel en rustig, geen heethoofd, geen rillerig bloedmonster. Maar juist easy-going, niet heel erg slim, wel heel erg laid-back (tenzij er iets in de buurt komt dat eetbaar zou kunnen zijn) en niet snel van zijn stuk te brengen.
En hoewel het toedichten van humor toch echt het toedichten van menselijke eigenschappen is, is het wel een clown en ontzettend vrolijke noot.
MirandaMalik
Geplaatst: 04-10-12 17:10
Jans schreef:
delerium schreef: