Ingrid_92 schreef:Leuke foto's zijn het geworden! Ik had ze alleen leuker gevonden in hoog gras of een korenveld ofzo. Vind het ook erg gevaarlijk om te steigeren op het asfalt. Ten eerste al de kans om achterover te klappen op het asfalt (pony hoeft maar een beetje te gaan glijden met zijn hoeven), jij zonder cap en daarnaast ook de klap waarmee je pony weer terug zal komen op het asfalt lijkt me niet bepaald goed voor de benen. Ik las dat je normaal gesproken op een zachte ondergrond traint, maar ik had dat met de foto's liever ook gezien. Maar goed, daar valt nu niets meer aan te veranderen!
Die shet vind ik ook enorm gaaf, mooi vachtje heeft hij!
Bij ons hebben wij niet echt hoog gras in de beurt en het was al best laat in de middag dat wij foto's gingen maken. Idd zonder uggs was mooier geweest maar ik vind dat zo eng blote voeten ( niet dat die uggs veel tegen houden als ze op je voet staan maar goed). We hadden beter in het gras kunnen doen maar er was niet echt een mooiere achtergrond dan dit. En anders moesten wij nog verder lopen. De volgende keren doen we het anders.