Afgelopen week heb ik samen met een vriendin doorgebracht op de prachtige hollandse Veluwe. We hebben heerlijk gereden door bos en over de hei. Al een hele tijd wilde ik graag een mooie shoot van Storm. Zodoende plaatste ik een oproepje op bokt waarop Julliette17 reageerde. Afgelopen zondag 9-92012 was het zover, de shoot. We hadden afgesproken op de Renderklippenheide vlakbij Epe en het was ook nog eens prachtig weer. Ik kan niet anders zeggen dat ik echt heel erg blij ben met de foto's. Nu nog even gaan kiezen welke ik wil uitvergroten.
Er zitten alleen nog schaduwen van het touw op de benen van het paard, weet niet of dat bewust gedaan is?
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-12 19:45
Dank jullie!!
@Daphne, je hebt gelijk zeg, het was me nog niet eens opgevallen haha. Is vast niet bewust gedaan. Moet zeggen dat het mij niet eens echt stoort. Op de foto die ik wil uitvergroten zie je het niet dus geen probleem
Mooie foto's hoor. Dat streepje op die benen viel me inderdaad ook vrij snel op! Maar supergave foto's die natuurlijk niet snel kunnen mislukken met zo n knappe pony erop!
Heb ze zelf ook al heel vaak bekeken inmiddels . Nummer 1 gaat het worden daar ben ik nu over uit. Denk dat ie op canvas komt en dan ga ik bedenken of ik hem in mijn keuken wil (kan ik zien vanaf de bank) of boven mijn bankstel als echte blikvanger.
MontyRulezz
Geplaatst: 16-09-12 21:26
Nou simpel, boven je bank natuurlijk, een echte blikvanger!!