Balen natuurlijk want het was voor de Portfolio van _Daniella dus hoopte wel dat ze wat mooie plaatjes daarvoor heeft kunnen maken ook al zag ik het zwaar in met een eigenwijze gras etende hengsten man, maar toen ik de eerste foto's binnenkreeg heeft ze zichzelf echt overtroffen ook al werkte hij niet altijd even goed mee.. Ben helemaal verliefd
1. Zo begonnen we dus, je ziet het plezier straalt er vanaf

Op die plek hebben we het dus al gauw opgegeven met foto's te maken en zijn we een eindje verderop foto's gaan maken.. Wat een takje met lekkere blaadjes wel niet kan doen!
2.

3.

4.

5.

6.

Daarna hem maar even laten uitrazen in de bak en man wat kan ie dan snel zeg!
7.

8.

9.

10.

11.

Ben ook zo ontzettend verliefd op deze foto en denk dat ik die ook groot laat afdrukken alleen er zijn zoveel mooie foto's die ze heeft gemaakt dus de keus ik best moeilijk
12.

13.

14. Lekker ding ist ook
Gek voetje..
15.Model zijn is best zwaar hoor

Er zijn nog 2 hele prachtige foto's gemaakt van ons 2tjes alleen die zet ik liever niet openbaar opt internet
En reactie zou natuurlijk heeeuuul leuk zijn
Dan kan ik Nobbi vertellen dat hij zeer in de smaak valt en misschien gaat ie de eerst volgende keer beter zijn best nog doen op mooi op de foto te komen

Maar kiezen voor een uitvergroting wordt zo nog erg moeilijk, wil ze allemaal op mijn kamer hebben te hangen
Die blik op die foto vind ik zelf ook heel mooi!

En ik sta binnenkort natuurlijk een stuk dichterbij
. Op de rest van de foto's hangt ie er ook wel aardig voor maar dit ligt vooral aan het paard die constant met de snufferd naar beneden liep en dan op sommige momenten omhoog kwam maar ik dus geen tijd genoeg had om het goed te doen