Ik ga je zo verschrikkelijk missen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik ga je zo verschrikkelijk missen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:06

"Some people say that you don't know what you have until you lose it, but it's not like that. I always knew what I had; I just never thought I would lose it."

Mijn allerbeste vriend is verkocht, en niet aan mij... Ik heb lang getwijfeld of ik het wel aankon, een eigen paard, en toen ik de knoop had doorgehakt, moest ik nog enkele dingen regelen. Vaste uren bij mijn werk bijvoorbeeld, zodat ik zeker was van mijn inkomsten. Toen dat allemaal goed was, en ik naar stal ging om alles te regelen, was het helaas al niet meer nodig... Hij is verkocht...

Ik kan wel zeggen dat dat als een klap in mijn gezicht kwam. Ik moest al van een ander meisje horen dat er geïnteresseerden waren voor Ivar, maar ik wist natuurlijk niet hoe serieus. Nog geen dag later was het besluit al genomen, de dag dat ook ik zekerheid genoeg had om hem te kopen... Zijn koper was net iets eerder, dus hij is onder m'n neus door verkocht... ;(

Afbeelding

De markt is overvol, het gemiddelde paard staat maandenlang te koop, maar je zal net zien dat mijn lieve Ivi na twee dagen op internet, is verkocht...

Ik heb veel paarden bijgereden, ik heb jaren gezocht naar een paard waar ik een mooie band mee kon opbouwen. En die had ik gevonden. Ivar is mijn beste vriend. Ik heb in onze tijd samen rot periodes meegemaakt, en hij wist mij altijd mijn glimlach terug te geven. Het is een clown eersteklas. Hij voelde me altijd perfect aan. Toen ik te horen had gekregen dat hij verkocht zou worden, ben ik bij hem gaan uithuilen. En hij wist het zo goed, hij legde, zoals altijd wanneer ik niet zo lekker in mijn vel zat, zijn lieve hoofd op mijn schouder en verzette geen stap.

We hebben ook heel veel mooie tijden meegemaakt. Samen rijden, wat een vooruitgang. Van een stout paard wat graag een sprint trekt en bokt, naar een braaf paard wat altijd netjes zijn rondjes loopt. We hebben samen gesprongen, wat hebben we genoten. Grondwerk, waar hij zo goed in is. Maar ook vaak genoeg ging ik lekker bij hem in de wei zitten, gewoon ontspannen. Dan kwam hij bij me staan en week geen millimeter van mijn zijde.

Afbeelding

Helaas is aan deze mooie tijd nu een einde gekomen. Volgende week gaat hij naar zijn nieuwe baasje. Ik koester de momenten die we gehad hebben, en zal altijd met een warm gevoel aan hem terugdenken. Hij is een paard uit duizenden. Samenzijn met hem maakte mij het gelukkigste mens op aarde. Altijd een hinnik als hij me zag, in draf komt hij altijd naar me toegerend. Ik had enorme plannen met hem. We zouden gaan buitenrijden, vrijheidsdressuur, alles wat ik altijd al met mijn eigen paard had willen doen. Maar het mocht niet zo zijn, mijn beste vriend gaat weg en al deze plannen zullen nooit uitgevoerd worden. Niet met mij...

Afbeelding

Het gaat je goed, kereltje. Ik ga je nooit vergeten, jij bent de allerbeste. Bedankt dat je oprecht zoveel van me gehouden hebt, ik doe dat ook van jou. Ik zal dat altijd blijven doen. Ik ga je enorm missen... ;(

Afbeelding

Afbeelding

Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been the one for me.

Afbeelding

I will wait for you for the rest of my life. Even if that means I have to give you up for the rest of my life, I will wait for you. I love you that much and nothing will ever change that.

MerleSimone

Re: Ik ga je zo verschrikkelijk missen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:09

Wat balen zeg ;( Kan begrijpen dat dat hard aan komt..
Gaat hij ver weg? Sterkte in ieder geval, en verwen hem nog maar een week goed :(:)

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:10

Ik had het ergens anders al gelezen. Wat vind ik dit ontzettend sneu voor je. Hopenlijk kun je contact met de niewe eigenaar houden en zo je lieverd blijven volgen. Heel veel sterkte

Rianne_

*Kippenvel*
Wat ontzettend rot zeg.. Helemaal omdat je net de knoop had doorgehakt en hem zelf zou kunnen kopen! :(:) Het had me wel zo eerlijk geleken om jou toch de optie te geven tot eerste koop zeg maar. Heel veel sterkte iig!

kekaro

wat ontzettend jammer dat hij net voor je neus verkocht is!
en het is wel heel snel gegaan idd....

heel veel sterkte met het missen van je maatje....

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:11

Jeetje wat rot, sterkte met het gemis :(:)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:16

He wat naar! :(:) Sterkte!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:17

Nog eentje met kippenvel.. Wat klinkt dit toch bekend, hopelijk heeft t ooit toch nog hetzelfde eind als bij mij toen.. Nogmaals heel veel sterkte :+:

rhanasasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:17

Ah, nee!! Ik las in het haflinger topic dat hij weg zou gaan, maar ik dacht dat je het wel voor elkaar zou krijgen! Enorm veel sterkte met het verlies van deze prachtige haflinger :(:)

Cody1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:18

Heel veel sterkte :(:)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:21

Awh, wat sneu! Wat rot eigenlijk, dat jij zo veel energie in het beestje hebt gestoken en dat er dan zomaar wordt besloten om hem te verkopen. Ik neem aan dat het je verzorgpony was? Best stom dan, dat ze niet even kijken of jij hem misschien wil kopen. Heel veel sterkte!

marlies405

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:22

Heel veel sterkte Kayleigh, ik ga je prachtige foto's van je lieve knappe vriend missen! Verder weet ik niet wat ik moet zeggen, maar woorden schieten tóch te kort...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:24

badeendje schreef:
Awh, wat sneu! Wat rot eigenlijk, dat jij zo veel energie in het beestje hebt gestoken en dat er dan zomaar wordt besloten om hem te verkopen. Ik neem aan dat het je verzorgpony was? Best stom dan, dat ze niet even kijken of jij hem misschien wil kopen. Heel veel sterkte!

Ik heb de mogelijkheid wel gehad. Maar ik moest nog van alles regelen, en had haar laten weten dat ze hem te koop kon aanbieden... Had ik maar langer de tijd genomen om alles op een rij te zetten... ;(

_KaWi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:31

Wat heb je je gevoel weer prachtig omschreven.
Krijg er een brok van in mijn keel.
Ook ik ga de foto's van Ivar missen.
Hopelijk kan je het allemaal een plekje geven en wie weet komt hij ooit wel weer op je pad.
Nogmaals sterkte!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:34

Ik vind het ontzettend flauw dat hij niet aan jou verkocht is :(:)
Ik zou toch voor de bekende weg kiezen als ik de eigenaar was geweest, maarja, daar heb je niks aan.

sterkte ermee..

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:43

Ik kreeg tranen in mijn ogen van je prachtige topic.
Wat ongelooflijk sneu dat de droom om je mooie kerel te kopen uiteindelijk toch niet is doorgegaan.
Ik wil je toch heel veel sterkte wensen en hoop dat je hem nog mag opzoeken. :(:)

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:44

aaw wat vreselijk rot voor je :( zou niet weten wat ik zonder mijn vriendin haar verzorgpaard moet doen <3 verzorg haar soms ook wel eens en heb een goede connectie met der <3 dus ik snap je pijn <3 veel sterkte

HarriesHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:48

ach wat rot! ;( heel erg veel sterkte met het missen van je maatje! :(:)

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:07

Wat rot zeg, sterkte! Hopelijk kan je hem blijven volgen.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:11

Och wat sneu! Net wat je zegt: veel paarden staan maandenlang te koop, en dan is die ene waar jij stapelgek op bent binnen een paar dagen verkocht. Heel erg jammer! :\ Wel fijn dat jullie samen zoveel leuke dingen hebben gedaan, dat zijn allemaal prachtige herinneringen! :) <3

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:26

Jeetje meid, wat een slecht nieuws was dat zeg!! Ik leef met je mee en hoop dan ook dat er na Ivar toch een ander paardje op je pad komt die je hart steelt... Voor nu wens ik je vooral heel veel sterkte met het verwerken van de achter gebleven leegte :(.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:32

Tjee wat ontzetten rot zeg, zo net ff wat eerder dan dat jij het kon zeggen. Kan me voorstellen dat je er helemaal stuk van bent.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:32

heeel veel sterkte kayleigh
vond jullie altijd een onwijs mooie combinatie, wat moet dit moeilijk zijn zeg

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:35

Ik vind het zo rot voor je.. De situatie is ook echt heel erg vervelend en knap banketstaaf. Sterkte Kayleigh :'(

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 21:59

Och Kay, ik vind dit zo ontzettend rot voor je... ;( Ik kan niet anders dan je een hele dikke :(:) geven... Kop op meid.. :*