Vandaag kwam ik op het idee om met Damella naar opa en oma te rijden. Opa is ongeneeslijk ziek heeft long en slokdarm kanker en nu volledig uitbehandeld. Ze kunnen niets meer voor hem doen en maandag gaan ze de euthanasie verklaring tekenen...
Hij heeft mij met de paarden altijd wel erg leuk gevonden maar is nu gewoon niet meer in staat om op stal te komen. Vandaag was het mooi weer dus bedacht ik dat ik dan ook wel op Damella naar hem toe kan. Dit is 8 km ongeveer vanaf stal door de bebouwde kom en langs drukke wegen. Dit had Damella nog nooit gedaan maargoed ik dacht we zullen wel zien.
Ze was ontzettend braaf, liep dapper over bruggen waar vrachtwagens onder door raasden, en vond het allemaal maar wat mooi zo door de wijken!
Opa wist niet dat ik zou komen dus het was echt een verassing waar hij heel blij mee was!
En weer op weg terug
En tja ik kwam tot de ontdekking dat ik nog wat van de winkel moest :lol: , dus hup naar het winkelcentrum waar vriendje wat gehaald heeft. Damella vond het geweldig keek dr ogen uit in het winkelcentrum.
Hier bestudeert ze de aanbiedingen van de DA!
Ik ben super trots op mijn 4 jarige puppy! Ze wordt ontzettend mooi en is superbraaf