Van de week wou ik foto’s gaan maken van de paarden, maar ben in het weiland in slaap gevallen

Toen is het er niet meer van gekomen dus dat heb ik vandaag dan maar gedaan.
Ik vind het heerlijk om gewoon uren bij de paarden in het land te zitten, dat is gewoon genieten!
Tanna Diamond loopt al enkele maanden onzuiver of stokkreupel en tot op het heden is er nog veel onduidelijkheid.
Van hoefzweren tot geirriteerde peesschede en peesontsteking en toch zijn er nog vragen zowel bij mij als bij de dierenarts zelf.
In september hebben we daarom ook een afspraak in de kliniek en dan hopen we op meer duidelijkheid.
Ik had alles me heel anders voorgesteld en echt gehoopt dat het veel beter met Tanna zou gaan.
Eerst leek het een eeuwigheid te duren maar nu komt de afspraak toch steeds dichterbij.
Dat heeft me gisteren duidelijk met beide benen weer op de grond gezet en me duimen draaien overuren.
Vooral was het even slikken omdat 2 jaar geleden (24 aug 2010) ik mijn jonge andere topper heb moeten laten gaan.
Tanna Diamond // Goodtimes x Caritas // Merrie // 1.60m // 12 jaar // Mijn prinsesje.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.