Maya (Maya op bokt), Ingrid (Tancreda4) en Marjolein (Tyke) en Kelly (Kelly_ann) waren ook van de partij.
Andros is mijn 12 jarige ruin, inmiddels 5 jaar in mijn bezit, en hij heeft artrose en klachten van COPD (geen dierenarts die het echt kan vinden) dus het was nogal een gok om te gaan. In eerste instantie zou ik ook niet gaan, maar Kelly kon niet meer mee voor de hele week en pb'de me twee weken op voorhand of ik in haar plaats wilde. Het was nog een heel gedoe om vrij te krijgen van mijn werk, maar gelukkig kon het en de stress voor de vakantie kon beginnen

Op vrijdag 10 augustus was de dag van vertrek. Een ruim 3 uur durende trailerrit met veel drukte op de weg. Ik was blij dat we er waren

Ik wist niet goed waar ik moest zijn en de rest van de meiden waren net om boodschappen dus ik heb Andros in het eerste beste weitje gezet dat ik tegenkwam. Later heb ik hem bij Amanda van Maya gezet en dit ging erg goed

Later deze avond hebben we nog een ritje gemaakt met zondsondergang. Een erg drukke en snelle rit, maar ook een hele mooie omgeving.
In het daarop volgende weekend zag ik Andros, voor het eerst in de vijf jaar dat ik hem nu heb, liggen. Hier moest ik ook een foto van! Later ben ik er bij gaan zitten en dit vond hij allemaal wel best

*klik*
*klik*
Andros en Amanda troffen we geregeld zo aan 's ochtends:
*klik*
Foto's van de ritten in het weekend:

Dit was de zondag als ik mij niet vergis. Hier werd ik echt emo van de mooie omgeving en dat ik dit uberhaupt mocht meemaken met mijn paard! Andros loopt graag voorop waardoor het soms net leek of ik alleen was

Op woensdagochtend verreden we de ochtendrit. Om 5 uur opstaan

Maya voorop

Ingrid achteraan om nog wat mooie foto's te maken.

Marjolein voorop
Op donderdagmiddag hebben we nog wat foto's gemaakt met de goede camera's die niet meegingen met de lange ritten

Geen idee wat ik hier aan het doen was hoor

Samen met Marjolein en Verona
Al met al heb ik een hele mooie week achter de rug. Andros zijn ademhaling was daar vele malen beter dan thuis en we hebben 5 serieuze ritten mee kunnen rijden! Dit had ik nooit gedacht op voorhand. Sterker, ik was al blij als ik er 1 had mee kunnen rijden

Andros had het ook heel erg naar zijn zin. Samen met zijn vriendin Amanda

De terugweg duurde wederom ruim 3 uur, maar het was het meer dan waard!

Dankjewel Kelly, Maya, Marjolein en Ingrid voor deze topvakantie!