Vandaag was het zover, Silke is opgehaald door haar nieuwe baasje.
Alles is gelukkig goed verlopen en ze voelt zich nu al helemaal thuis

Afgelopen vrijdag heb ik last minute nog een afscheidsshoot kunnen plannen met Silke, de voorbereidingen gingen niet helemaal soepel maar het eindresultaat is geweldig

Het gaat nog HEEL erg moeilijk worden om foto's uit te kiezen voor boven mijn bed ben ik bang... Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig

Silke heb ik bijna 5 jaar mogen hebben, ik heb enorm veel van die pony geleerd, maar studie en een eigen pony is gewoon bijna niet te combineren dus daarom heb ik haar moeten verkopen. Ze word nu de rij en speel pony van een 6 jarig meisje wat enorm goed klikt. Ik heb Silke vandaag met een goed gevoel mee zien gaan met die mensen en ik hoop dat de nieuwe eigenaar enorm van Silke kan gaan genieten.
Ik heb de gekste en leukste dingen met Silke gedaan, shows gegeven, lekker gezwommen, gesleed, fotoshoots gedaan, lol gehad.
Maar evengoed ook zure en vervelende periode's meegemaakt...
De afgelopen 5 jaar met die pony waren goud waard, de herinneringen zal ik altijd bij me houden

Niet alleen een knappe pony, maar een pony die enorm veel voor mij heeft betekend

Renee heeft Silke prachtig vast weten te leggen zoals Silke IS...

Ook mijn vriend was stiekem wel helemaal dol op Silke, ookal wilde hij het nooit toegeven....

Deze foto's spreken voorzich... Hiervan wil ik er ook zeker 1 groot laten afdrukken...

Lieve leuke gekke pony

Het hoofdstuk 'Silke' in mijn leven is toch wel definitief afgesloten nu....
Gelukkig ben ik altijd nog welkom om haar eens op te komen zoeken en blijf ik contact met de nieuwe eigenaar houden

Nogmaals mijn enorme dank aan Renee ( Lifaya @ bokt ), de eerste foto ga ik absoluut boven mijn bed hangen, ik vind dat die echt weergeeft hoe ik met Silke om ging

De kwaliteit van de foto's is helaas wat achteruit gegaan door het uploaden...