en toen was dat gevreesde moment daar plots toch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_xwien

en toen was dat gevreesde moment daar plots toch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 19:45

ooit had dit moment gekomen, maar ik had nooit gedacht dat dit nu zo onverwachts zou komen

mijn grootste angst, word de harde waarheid
ik moet afscheid gaan nemen van mijn lieve haflinger merrie, zaza

ik heb zaza sinds 2008, bijna 4 jaar nu, en sinds die tijd hebben we kunnen werken maar we hebben ook veel tegenslag gehad
ze heeft verschillende blessures gehad, waaronder een aantal langdurige , hierdoor konden wij dus steeds niet rijden
ze is zeer ernstig bevangen geweest, hier is ze weer helemaal bovenop gekomen, en daarna gingen we als een speer, we zijn toen L2+4 geworden.
hierna kreeg ze helaas een blessure aan dr oppervlakkige buigpees, weer een hele poos stappen, stappen en stappen, maar ook hier leek ze enorm goed van te herstellen, dus we gingen weer lekker opbouwen, het ging zo goed dat we voor 11 augustus weer voor een wedstrijd hadden opgegeven totdat het noodlot weer toe sloeg...
ze had precies dezelfde blessure in dezelfde pees alleen dan 10 cm onder de huidige blessure
de veearts kan niet zeggen of dit ooit nog goed komt, waarschijnlijk komt het nooit meer 100% goed

hierdoor zijn wij voor een keuze gezet, deze keuze is nog niet gemaakt en gaat ook rustig gemaakt worden
onze opties zijn niet zo groot , dit komt omdat zaza waarschijnlijk heel lastig te plaatsen is, niet omdat het een rot pony is, dat zeker niet , maar door alles wat ze mankeert:
- ze kan niet op stro, omdat ze bronchitis heeft
-ze kan niet op lang gras, omdat ze snel bevangen word
- ze kan niet naar een beginnend kind, omdat zaza daar veeeel te heet voor is en ze absoluut niet van kids houd :n
ze mag misschien naar de zus van haar vorige eigenaresse maar die kans is minimaal

dus als er iemand nog ideën heeft, die zijn van harte welkom!

maar goed , afgelopen week was myrna bij mij (myrna_kyra) en die heeft wat mooie foto's gemaakt, dus bij deze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

door mijnalbum is de kwaliteit achteruit gegaan ;)

juval

Re: en toen was dat gevreesde moment daar plots toch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 19:48

mooie foto's hoor.. veel sterkte met afscheid nemen..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 20:05