Paardlief had vandaag even geen zin in serieus rijden en baas eigenlijk ook niet, en laat het nou ook zo warm zijn dat er van serieus aan het werk gaan niet veel komt. Dus toen bedacht ik omdat hij zo braaf was even zadeloos en hoofdstel loos te gaan rijden, maar dan heb je natuurlijk wel iets nodig om op te stappen..
Laat Nobbi nou anders over mijn plannen denken
san4nie
Geplaatst: 28-07-12 21:44
De link werkt niet.. Edit: sorry, nu wel.
Laatst bijgewerkt door san4nie op 28-07-12 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Een haflinger trekje misschien . Ach zo blijf je wat afwisseling houden
mnkortleve
Geplaatst: 28-07-12 22:32
Loopt hij nu weg voor de stoel of doet hij dat nou ook als je er zo op spring?
hilly200
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-12 22:36
Hij loopt niet weg voor de stoel, althans ik kan hem op sommige momenten gewoon zo naast hem neer zetten en soms heeft ie er geen zin in en doet ie dit. Wel kan ik er zo op springen,als mij dat lukte Nobbes is gewoon een grappen maker en vandaag was hij in een bui dat hij mij op elke stap volgde en hier dus ook,dat leverd wel eens zulke taferelen op waar ik wel om moet lachen
Zeker, ik kan een heel boek schrijven over zijn streken en soms blonde momenten, zoals je hem in de bak in het midden hebt geparkeerd met de teugels op de grond als teken dat ie blijft staan en dat ik dan net iets van de bakrand pak me omdraai en hij mij in de nek staat te hijgen het mag niet maar moet er wel om lachen, of wanneer hij zijn behoefte staat te doen in de bak en zodra dat op de grond staat hij daar van schrikt jah ik heb een maf paard Maar daarom vind ik hem ook zo leuk ^^
oh wat is hij braaf!! hij volgt netjes xD. bij het hek deedhij mij bij wel blijven staan.. de enigste x dat ik het ooit geprobeerd heb xD nobbes is coel!