Raya had in mei 2011 nog een veulen gekregen, Kisses. Eind Juni hoorde ik dat Raya een nieuw baasje zocht. Het had 1 ontmoeting nodig en ik was verkocht. Een knuffelbeer die een uitgesproken mening heeft. Ik had net een half jaar western ervaring en begon aan het avontuur.
En ja dan tref je dit stel aan.

Het ging niet altijd makkelijk en was soms het licht aan het einde van de tunnel kwijt maar dan duwde ze haar snoet tegen me aan en was ik weer om.

En al snel waren we maatjes. Wel maatjes die nog meningsverschillen hadden

Maar binnen no time was ik verliefd en was er wederzijds respect

In de winter werd ze een knuffelbeertje met haar vacht en dat maakte haar er verraderlijk schattig uit zien. Kon minder vaak rijden maar al stond ze meer dan een week stil, erop en gas !

In de lente gingen we op vakantie naar de veluwe. Heerlijk, eindelijk met Raya eindeloze buitenritten maken.

Ook al stond ze ineens op stal in plaats van in een wei, ze bleef de rust zelve.

Ook bleek ze bij thuiskomst een geweldige sofa te zijn.

En hier denken we samen terug aan het afgelopen jaar.

Beiden hebben we veel geleerd en zijn we gegroeid. Ik ben tot over mijn oren verliefd en zij heeft iemand die haar volledig respecteert, of ze nu braaf wilt lopen, wilt crossen, wilt luieren of lekker tegendraads wilt zijn.
Wij zijn maatjes !