Ik kan nu niet goed voor haar zorgen en rijden wegens medische klachten..
Even kort: ze is gister verhuisd naar een weiland zonder veel poespas.. en ik heb niet 1, maar 2 verzorgers!

Eergister kwam Jolliegirl mijn zadel passen.. aangezien rontgen-ogen-bokt natuurlijk weer vond dat het niet paste.

Nou, dat was gelijk een leuke, want ze zocht een verzorg/bijrijpaardje voor het weekend! En Diaz houd wel van aandacht!
Gister kwam de weidebeheerder en de verzorgster voor Diaz samen Diaz halen. Zo kon ik gelijk met de verzorgster kennismaken en haar even laten rijden.. Ze is pas 12.. maar MEHN! ze rijd SUPER!
Ze was al gelijk verliefd op Diaz!

Zo kan ik mijn rust nemen, en Diaz blijft lekker verzorgd, getut en bereden worden!

Het voelde dan ook helemaal niet als afscheid! En ze staat nu 12 autominuten van mijn huis.. dus echt ver is het ook niet

Ik stond op een geweldige stal: Duo Domus te Haasdrecht.. dus mocht iemand nog een stal zoeken.. ik ben er weg, en ze hebben 2 plekjes!

Genoeg gekletst voor een ITP topic

De FOTO's!
Ik nog even op mijn meissie

Jolliegirl op Diaz (Diaz had duidelijk geen zin meer hihi)
De dag erna, verhuistijd!!
Een super verliefde verzorgster!

Diaz kijkt vast naar de trailer

aangekomen:

En in de (mega-mega) wei! met haar nieuwe vriend..
Mensen wat was dat een grappig gezicht.. ondergaande zon en 2 flirtende paardjes

Even kijken naar de shetjes

En etenstijd!:

Ik heb nog even moeten wachten tot ik opgehaald werd, al die tijd stond ze relaxt te grazen alof ze er al jaren stond!

Ik ben blij dat het zo goed gaat met haar!