Las de advertentie op marktplaats van iemand die een goed thuis zocht voor een 28 jarige fjord Ruin.
Nou had ik al een 21 jarige fjord merrie en die had ik al aantal keren geprobeerd te koppelen maar zonder goed resultaat ze trapte ze zelf inelkaar of het was andersom... Was bij Hurby wezen kijken en zag alleen een zielig hoopje paard staan..
Vies, kale plekken en mager en ik vond hem erg doods uit zijn ogen kijken ( weet het niet anders te omschrijven) eigenaresse kwam bijna nooit bij hem (hij stond wel netjes op een pensionstal ) snap eigenlijk niet dat hij zo mager was alle andere paarden zagen er daar super uit! toen ik hem zag begon ik te twijfelen dacht waar begin ik aan . . onderweg naar huis in de auto bleef hij wel door mijn hoofd spoken dat ik hem eigenlijk niet kon laten staan. Maarja 28 jaar en had al een oudere merrie maar gezien rijden niet het belangrijkste voor me is besloot ik ervoor te gaan!
twijfelde in het begin vooral vanwege het feit dat ik voor zelfde geld ook een jong paardje had kunnen nemen.
Overigens is dit geen aanval op de vorige eigenaar oid ga er vanuit dat ze het beste voor hem wou

een paar dagen laten hadden we hem opgehaald hier een paar foto's daarvan:

Hurby met zijn Stink deken om ( was veeltste groot en stonk echt een uur in de wind ) heb hem meteen in de container gekwakt

Op stal meteen deken eraf gehaald, en daar zat toch een dikke wintervacht onder en kale plekken

Kennismaken ..Lindia begon hem meteen te kriebelen ik was meteen happy
De echte kennismaking had ik op het weiland gedaan en einde vd dag is deze foto genomen.

Samen los.

op grote weiland.

Tijdje later alweer.

Veel en vaak poetsen

hier al iets beter

mijn 2 schatten

Lekker samen eten en lopen.

Hurby zat steeds lekkerder in zn vel en begon zelfs al te spelen met Lindia, en die genoot er zeker van!

Strak in pak

En nu ziet hij er zo uit

Gister was de hoefsmid hier, Hurby heeft nog steeds scheurtje in zijn hoef maar wordt alweer beter

Mijn grootste trots