SharonIndezz schreef:blijft echt een prachtbeest he!
hoe krijg je haar staart trouwens zo mooi en vol?
uhm.. hoe ik hem onderhoud? 2x per jaar wassen met head 'n shoulders. Bij heel veel roos bovenin afentoe een keertje extra maar niet vaak.. verder gewoon enkel slang er op als hij vies is zodat het meeste viezigheid er uit is en dan Cowboy Magic Detangler er in. (eens per week a 2 weken)
Voor wedstrijd/foto's doe ik hem meestal dag ervoor even afspuiten (dit keer toevallig gewassen) en dan beetje cowboy magic er in en onderkant verdelen in 3en, 3 vlechten maken en van die 3 vlechten 1 platte vlecht maken. Dag erna vlechten er uit, beetje uitborstelen en hoppa
Bovenin heeft ze van zichzelf al slagen dus dat scheelt weer 
Equishine ben ik op uitgekeken.. staart werd eventjes makkelijker doorkambaar wanneer die troep droogde maar hij werd sneller vet en smerig. Uitkammen met equishine er in was drama.. met CM gaat het top. Ik wil niet meer zonder
Er komen zelden haren los bij het borstelen (ik borstel dagelijks en ik voel hem nog steeds voller worden)
In de zomer als het erg heet is op stal doe ik meestal de staartwortel koelen en daarna droogdeppen met een handdoek. De vorige had in het begin zomers nog weleens jeuk van het zweten op zijn staart en die anti jeuk zooi werkte niet. Doe het al jaaaren zo en werkt echt super heb deze nog niet 1x zien jeuken.
Vorige paard had écht een megastaart. Hier niet uitgekamd en meneer had al gerold (op de manier hierboven ging ik er al 10 jaar mee om) Op de wei
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 18-05-12 21:02, in het totaal 8 keer bewerkt