Eind vorig jaar kwam _Marinke_ hier op bokt met het idee een fotografie workshop te gaan organiseren, onder leiding van WildWings

Natuurlijk heb je daar modellen voor nodig en gelukkig mocht ik mee met zowel hond (Aap) als paard (That's Nitro). Fototopic van Aap komt zsm ook online, deze foto's zijn namelijk ook errrug leuk geworden!

Eerst de foto's van Nitro. Nitro is een 9 jarige ruin van Sambertino. Momenteel rijden we Z1 dressuur, L springen en B samengesteld. Dat laatste vind hij het leukst, wat ook is terug te zien op de foto's

Foto's zijn onder andere van bokkers Revanches, Liins, Bagheera_206, sanne_shelly, zwenneke en NonaWen (dus de foto's mogen niet zomaar gebruikt worden!).
Komt ie!

Leuk sfeerplaatje

We hebben ook nog even gereden. Omdat dit ITP is, is dit alleen voor de show (rijtechnisch commentaar mag helaas niet).

(ik lag de hele tijd dubbel om die knol, hij ging zo vreselijk gooien met zijn benen, dat het niet uit te zitten was

Leuk haar ook

Poging tot pirouette (hij heeft het nog niet helemaal onder de knie, maar meneer was zo lekker bezig)

Deze wil ik jullie niet onthouden. Hij komt waarschijnlijk in het groot bij ons in de woonkamer (of mijn ouders het daar mee eens zijn daargelaten

Een berichtje zou leuk zijn!