als het hier verkeerd staat, snorrie!

hoi lieve bokkers,
afgelopen woensdag was het eindelijk zover
na (voor sommige mensen) al 3 jaar in een topic gepraat te hebben gingen we eindelijk meeten!
ik ging samen met Laura (__Lauraa) in de auto met een trailer waar Natanalientje en de sulky in zaten.
toen we bij Marlinde (MarlindeRooz) aangekomen waren hebben we Tana in de wei bij Xander en Timmy gezet en zijn we spullen uit gaan laden.
toen liepen we naar de parkeerplaats waar al snel Kirsten en Nadine (KirstenVosje & Nadineex) aankwamen, met 2 nogal grote weekendtassen

we gingen bij de weg staan want het wachten was op Kailey en Joelle (Blacky & Joellenaomi_) maar die kwamen maar niet,
wel kwam er een bus, die stopte, omdat we bij een bushalte stonden, hadden we niet in de gaten gehad.
we belden ze op en toen kwamen we erachter dat ze al bij de wei stonden, dus weer terug naar de wei en Misty & Blacky ook bij de pony's in gezet en weer naar de parkeerplaats, waar Mendy & Joel (MendyGinger & LoveMickey) aankwamen met de trailer waar Nikki, Esra en de kar in zaten.
met z'n allen weer naar de wei gelopen en toen kon de pret beginnen.
eerst nog een zware emmer water over het hek getild, met 4 man

daarna de pony's opgezadeld en ingespannen en toen naar het bos vertrokken,
dik 3 uur in het bos geweest, met wat pauze's waar we een ongelukje hadden maar gelukkig is dat goed afgelopen.
daarna nog bij de wei leuke foto's gemaakt en veel gesnoept, want we hadden véél teveel ingekocht

nu genoeg geluld, hier de foto's!

01 - ontvangstcomité toen we terugkwamen van de parkeerplaats

02 - ponykampfeeling'

03 - tsja, het blijft Blacky

04 - Marlinde en Laura op de sulky

05 - Kailey, Mendy en ik op de kar

06 - tsja

07 - Timmy en ik

08 - Kirsten en Blacky

09 - een 'door Kailey nat gemaakte' Joel met Misty

10 - Mendy op de kar met Nikki en Esra

11 - Laura en Blacky

12 - Nadine en Timmy

13 - Joelle, Blacky, Kailey en Nadine

14 - de hele groep met pony's

lieve meiden, jullie zijn echt speciaal!

vlnr; Joel (LoveMickey) Kirsten (KirstenVosje) Mendy (MendyGinger) Nadine (Nadineex) ik (Hannemarie) Kailey (Blacky) Joelle (JoelleNaomi_) Laura (__Lauraa) & Marlinde (MarlindeRooz)
een reactie zou leuk zijn!