Stoere Bo laat zien wat hij kan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Stoere Bo laat zien wat hij kan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:20

Vandaag [***] eens los in de piste gehad, vorige week liep hij beetje kreupel :(:) en wilde eens zien of dat vandaag nog zo was.
In eerste instantie dacht ik dat alles prima zat, maar na een tijdje ging hij toch weer wat kreupelen. Niet heel erg, maar erg genoeg voor mij. Arme oude pony :(:) Alhoewel hij er eigenlijk zelf geen last van lijkt te hebben :+

Maar goed, heb wat leuke kiekjes kunnen schieten. Dus geniet van mijn stoere, oude, halfblinde vlekkie :D

1. Even ontdekken waar we ons bevinden
Afbeelding

2. En dan .. Jihaaaaaaaa
Afbeelding

3. Stoere bink
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Soms weet ie toch niet wat ie met z'n benen moet :+
Afbeelding

6. <3
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. <3 <3
Afbeelding

Toen besloten hem mee te nemen voor nog een kleine wandeling in het bos.

9.
Afbeelding

En toen dacht ik: laten we eens gek doen .. heb toch mijn lange touw bij, ik knup dat gewoon aan de zijkanten van het halster en we gaan lange teugelen/lange lijnen :Y) Heeft hij wel nog nooit gedaan, maar ach, we zien wel waar we uitkomen O:)

10. En hij ging :D
Afbeelding

11. Mooi koppie :+:
Afbeelding

12. Mooie kont :Y)
Afbeelding

13. Bochtje naar links
Afbeelding

14. En weer naar huis :)
Afbeelding

Voordat we bij de weiden aankomen is er nog een klein kruispuntje, we moeten gewoon rechtdoor, meneer ging naar links, hij wilde duidelijk nog niet naar huis, heb nog serieus moeite moeten doen om hem weer terug de juiste richting uit te krijgen :')

Volgende keer hoofdstelletje aan (dit was echt even een ingeving van het moment, ik doe dat niet altijd zo hoor :+ ) en dan ben ik eens benieuwd, misschien dat wat lange teugelen/lange lijnen wat voor hem is, kan ik zo een beetje dressuurmatig met hem werken om hem toch een beetje soepel te houden. En natuurlijk veel het bos in :)

Bedankt voor het kijken!
Wat vinden jullie van mijn stoere man? :Y)
Laatst bijgewerkt door Berdien op 30-04-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel op verzoek TS gewijzigd.

MyLittleLove

Re: Stoere vlekkie Bo laat zien wat hij kan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:37

Super zeg dat hij dat toelaat! (Vooral omdat hij aan 1 oog blind is) :) Leuke boke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:54

Dank je wel :D
Eigenlijk is het inderdaad echt wel super hé? Met z'n beperkingen en z'n vertrouwensprobleem enzo. Eigenlijk is hij echt gewoon heel stoer :D Hij moest wel beetje zoeken in het begin, heeft een paar keer omgedraaid enzo, maar had toch vrij snel door wat de bedoeling was en toen was het echt oortjes naar voren en gaan :D Af en toe eens oortje naar mij draaien (liep nogal tegen hem te banketstaaf :P ) en eens schuin kijken waar ik was en dan ging ie weer door. Hij heeft wel een veel groter staptempo dan [***], ik was echt moe toen we terug waren :') Volgende keer eens in de piste aan de gang met wat starten & stoppen en beetje sturen enzo. Ben wel benieuwd :)

Lisjah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 16:39

Is dat Boke van Kattevenia ? Hij ziet er goed uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 17:59

Dat is inderdaad die [***] :) Dank je wel :D
Hij is beetje oud en versleten en heeft zo z'n mankementjes & moeilijkheden, maar het blijft echt een geweldig beest :D

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:18

Leuk hoor! Hoe oud is ie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:52

Heb net nog even in de papieren gekeken ( :o ), volgens de equipas zou hij dit jaar 19 worden (ik dacht 20 maar hij zou van 1993 zijn).
Kan zijn dat het niet helemaal klopt (zijn verleden is niet echt duidelijk zeg maar, zitten volgens mij ook geen papieren bij) maar hij zal wel ergens rond de 20 zitten :j

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 18:56

Stoer paardje! En lief koppie... <3

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 09:44

Wat een leuke foto's! Die eerste foto's los, hij ziet er daar super goed uit zeg, zo vrolijk :) Fijn dat hij iets nieuws zo vlot oppakt, wie weet ooit nog voor een karretje? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 11:24

Dank je wel nynke55! Zijn koppie verraad dat hij best wel al op leeftijd is, vroeger was hij niet zo grijs :') Maar het blijft wel een leuk koppie :j :D

@ Sol : whaha, wie weet .. Net zoals [***] zeker? Daar zijn we ook nog geen stap mee verder _O- Misschien ooit een dubbelspan :Y) 8-)
Fijn dat je hem er super goed en vrolijk uit vindt zien, thanks! :D :D