Ik heb sinds kort een nieuwe aanwinst, een hele lieve, maar oh zo leuke shetlander
.Ze staat bij mij aan huis, lekker tussen 4 geitjes waar ze het erg goed mee kan vinden.
Dus vandaag dacht ik eens om leuke foto`tjes van der te maken. Het is echt een schat van een pony, kan een heleboel kunstjes, zoals ; Kusjes geven, voetjes geven, op commando bokken. Ik wil zelf ook graag met haar verder de vrijheidsdressuur in gaan. Ik zou er makkelijk op kunnen, af en toe ga ik er ook wel eens op, maar toch vind ik mezelf iets te groot voor haar. Maar het scheelt ik ben niet dik, weeg maar 55 kilo
dus ze kan het makkelijk hebben.Volgens haar vorige eigennaar, reed haar dochter van 66 kilo er op, dus wat is het probleem
. Maar toch wil ik niet te veel gaan rijden, ik vind het vertroetelen, en lekker poetsen vind ik ook erg leuk om te doen, we wandelen veel buiten.Omdat zei hier nieuw is op bokt wat informatie.
Naam ; Bluawy, je spreekt het uit als ; Bloowy.
Leeftijd ; 14 jaartjes jong
Geslacht ; Merrie
Ras ; Shetlander
Karakter ; Heerlijk ondeugend, kan goed met iedereen over weg, erg werklustig `gelukkig `. Het is gewoon een geweldig beestje, ben super blij met dr, niet alleen omdat ze zo lief is, maar het is ook een hele mooie merrie. Heeft bij haar vorige eigennaar wel eens een veulentje gehad, misschien dat ik dat ook nog met dr ga doen. Het schijnt een hele lieve mama te zijn.Nou genoeg geklets, hier de foto`s
We beginnen natuurlijk met de mooiste.

Knap meisje.

Mooierd.

Lekker dutten

Oeeh, wat is ze toch mooi.

Trots op mn meisje.

Helemaal, sorry van het halstertouw, maar het gaat op Blo.

Wat is ze toch fotogeniek

Knappe pony.

Dr mooie oogje, halfslapend

En als laatste

Ik hoop dat jullie de foto`s net zo leuk vinden als dat ik ze vind.
Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie geven.
Groetjes Melinda & Bluawy.
maar ik zou er niet op gaan zitten vooral met springen niet
je kan ze bijna nergens meer vinden, dit is een losse frontriem eh, deze zit niet aan het hoofdstel vast, en je hebt ze nu bijna alleen nog maar aan het hoofdstel zitten, je kan ze bijna niet meer los kopen. Gewoon blijven zoeken haha! Succes