Ik geloof dat ik verliefd ben. Wát een paard en wat staat dat tuig hem prachtig!
Heb alleen het idee dat zijn neusriem wat wijd en laag zit, kan dat kloppen? (Ik heb verder geen verstand van deze optoming, zie alleen dat ik het beeldschoon vind! )
Dank jullie wel! Hij heeft idd wat wondjes, hij staat samen met mijn fries en er staat ook nog een jonge 2 jarige hengst op stal. Dus we hebben gekeken of dat hengstje niet in dit clubje erbij kon. Helaas bleef Llevado met hem vechten, de kleine toonde zich van alle kanten onderdanig, maar dat deerde hem niet, hij kon hem aan en dat liet hij merken ook. En niet aan 1 stuk door, maar dan stond hij hooi te eten terwijl het hengstje aan de andere kant van de bak stond en dan ineens vloog hij er weer bovenop. Dus dat hebben we weer uit elkaar gehaald, dan blijft hij gewoon lekker alleen met Jauke. Maar daar zie je wel wat van terug...
Eliine
Geplaatst: 25-04-12 08:38
sjieeeek
jeetje het lijkt wel gister dat het nog een klein schattig puppypaardje was zeg. Wat gaat dat toch snel! En wat is ie stoer aan het worden!