Anyway, vandaag hebben we dus de "Tiger" te voorschijn gehaald. Vroeger eens gedaan met een wortel (= instant beloning), later ook eens geprobeerd op de officiële manier, maar hij wilde er nooit moeite voor doen. Maar tegenwoordig is ineens alles mogelijk, zo ook vandaag, in een wip was hij ermee weg en hij heeft zich volledig gesmeten. Ik wist niet waar ik het had, zo leuk om te zien dat hij zich echt eens ergens op gooide (letterlijk

Ik heb 2 kleine filmpjes en nog wat foto's/screenshots. Ondanks dat het er misschien niet altijd geweldig uit ziet is dit wel iets wat goed doordacht is, niet iets wat ik zomaar eventjes heb geprobeerd. Hij heeft dus een degelijke basis grondwerk en weet dat hij uit mijn ruimte moet blijven etc. etc. Ondanks dat hij heel erg gefocussed is op dat ding heb ik nooit het gevoel gehad dat ik in gevaar was zeg maar, ookal lijkt dat misschien anders. Het filmpje is vanuit een bepaalde hoek gefilmd dus dat vertekent ook wel. Er is 1 momentje geweest dacht ik dat "oei" en dat was toen hij een trap naar achteren gaf, maar ik stond er niet recht achter (al lijkt dat in het filmpje wel zo) en ik stond echt nog op ruime afstand. Het is dus allemaal goed verlopen, ookal werd hij best fanatiek

Genoeg gezaagd en verdedigd, geniet ervan zou ik zeggen

Eerst nog opwarmen.
En dan helemaal los!
Voor de wat luiere mensen onder ons

1.

2.

3.

4. Wachten op beloning

5. De fameuze trap...

6.

En dan nog wat foto's, heb zelf een poging gedaan maar dat is toch niet handig

7.