Weet nog goed dat ik 2 niet zo hele tamme veulens kocht en vol goede moed aan het ''project'' begon . Was op 20 oktober 2010
Genaamd Wietse en Arend , Wietse vd hengst windspiel en Arend vd hengst Arachon maar die heb ik jade genoemd omdat ik Arend niet leuk vond ...
Ik zal maar niet het hele verhaal neerzetten maar uiteindelijk heb ik ze naar profs weggebracht omdat ze gewoon te wild waren om zonder ervaring met wilde paardjes tam te krijgen

Hier had ik ze geloof ik 10 dagen vooraan wietse achter jade

Toen begon het flink te sneeuwen en begonnen ze wat te groeien en zich thuis te voelen

Daarna werd het weer minder koud en waren ze ineen keer 8 maanden en stoere hengsten die elkaar even wat dingen wilde laten zien
heb toen veel oehhhh en aaaah momenten gehad als ze ruw speelde

Maar toch waren er ook hele mooie momenten vooral van wietse die iedereen in de smaak viel door zn gangen en looks en hij gaf regelmatig een showtje weg

Rechts Jade Links Wietse

Maarja uiteindelijk besloten er een te verkopen
en dat werd toch de knappe wietse

Ik had gewoon net wat meer klik met jade en vond dat ze veel teveel aan elkaar zaten geplakt .
Gelukkig een heel leuk vrouwtje ervoor gevonden en die is er nog steeds blij mee en hij doet het daar heel goed op zn huidige plekje
en kan me nog steeds geen beter thuis wensen voor hem.
Toen moest jade natuurlijk alleen verder
ik had echt verwacht dat hij er ontzettend kapot van zou zijn van jade was vooral degene die erg aan zn maatje hing
maar ik heb hem na de verkoop verhuist naar de plek waar hij nu nog staat en dat gaan prima hij staat elke dag buiten in de wei
en heeft ook nieuwe vrienden gemaakt .

Keertje ingevlochten

Hoop dat jullie het een leuk overzichtje vonden
en ik ben voor altijd trots op beide mannen waar ik toen voor heb gekozen en ze zitten voor altijd in mn hart