Ook hier word er volop genoten van de zon. Na een pech periode lijken we nu weer de goede kant op te gaan.
Nikita is 3 a 4 weken terug licht hoefbevangen geworden en ze had rechtsvoor een hoefzweer. Toen ze weer op begon te knappen kreeg ze links achter een hoefzweer. Nu loopt ze eindelijk weer helemaal zuiver en mogen we weer voorzichtig aan het werk met haar.
Nikita is een 9 jarige Ardenner merrie. We hebben haar in september gekocht en we zijn ontzettend blij met haar.
De band die we nu al hebben is enorm. Ik kan bijna lezen en schrijven met der. Ik kan met geen woord beschrijven wat ik voor haar voel.
Ik hou ontzettend veel van haar.
Eerst 4 rijfoto's van gisteren. Dit was de eerste keer na 4 weken dat ik er weer op zat. We hebben alleen 15 minuutjes gestapt.
Ze mag nog veel actiever maar ik ben al heel blij met hoe ze loopt. Actiever komt wel weer wanneer we weer echt kunnen trainen.
1

2

3.

4.

Nu de andere foto's.
5.

Lekker drafje
6.

7.

8.

Mooi kijken
9.

10.

11.

Nog een foto van ons samen in de sneeuw
Op de draf foto's ging Nikita uit zichzelf draven. Ik heb haar niet aangedreven.
En nog een paar foto's van Nouchka. Voor degene die Nouchka niet kennen, Nouchka word in mei 2 en is bij ons geboren.
12.

13.

14.

dit was het weer.
Wel goed dat je gewoon weer rustig aan begint!