gringo,lieve kleine princess en jack

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

gringo,lieve kleine princess en jack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 18:02

Ik ben vandaag heerlijk even wezen rijden. Het leek wel lente hier dus mijn dochter op Princess en ik op Gringo en mijn zoon op zijn fiets gaan rijden. We zijn vandaag eens een andere kant uit gegaan. Ik wilde eigenlijk naar Maarten van dorpel (menwagens) om te kijken of hij leren repen had voor het zadel van mijn dochter, maar hij was er niet. Dus zomaar onderweg een brainwave en een vrindin gebeld of ze thuis was. Wij zijn dus vandaag naar Veelerveen gereden vanuit Mussel. Al met al een kilometer of 35 bij elkaar heen en terug.Paarden moe, ik kan mijn benen niet meer bijelkaar doen, maar ohhhh wat heerlijk!
Het is voor mij echt een overwinning en uiteraard ook voor mijn dochtertje en zoontje (die was tenslotte op zijn fiets pfff) We zijn bij die vrindin heerlijk verwend en de paardjes hebben heerlijk water en hooi gekregen en 1,5 uur rust. Daarna de terugweg via een andere route.. geweldig! En de paardjes.. zooo trots, bruggen, kranen die herrie maken en dingen in containers laten vallen,opvliegende eenden en fazanten. vrachtwagens.. echt ik ben heerlijk trots op mijn spul! <3

Afbeelding

Afbeelding

http://i1218.photobucket.com/albums/dd4 ... e037fb.jpg
Laatst bijgewerkt door Gem op 07-03-12 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 foto's zichtbaar, 3e in link

x_Heidi

Re: gringo,lieve kleine princess en jack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:25

Wat leuk! :D Wel een flink stuk, zijn je paarden daarop getraind?

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 19:44

Nee maar je moet ergens beginnen. Normaal doen we ritjes van 1 a 2 uur en nu dus 2,5 uur heen en 2,5 uur terug ongeveer. Maar wel op ons gemak hoor! En met een heerlijk lange pauze tussendoor. Vanmorgen rond half 10 weggegaan uur en we waren om 16 uur weer terug. De ritjes normaal zijn wel intensiever, meer draven en soms een galopje, nu was het over het algemeen stappen en soms een drafje. Uiteraard op de heenweg ook een galopje ertussen door. Ik merkte goed aan Gringo dat hij toch wel "op"was halverwege de terugreis, maar we moesten nog verder. Langzaam aan dus.
Voor mij was dit ook de 1e X zo ver van huis sinds Gringo en ik op pad gaan, maar hij moet strakjes ook voor de pipowagen. Hele goede oefening dus. en echt we hebben het heerlijk rustig aan gedaan.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 08:41

Een luie zondag ochtend :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan ben je toch wel heel rijk als je dit zo ziet <3

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:02

echt super leuk! Dat is inderdaad een goede training! Dat vinden ze alleen maar leuk als ik het zo hoor!

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 13:04

Jullie hebben een leuk ritje gehad!
Zie die kleine er tussen liggen _O-

Desii_09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:02

Heerlijk zeg! Leuk dat Jack er zo relaxed tussen zit, gaat het inmiddels beter met hem? (Had je vorige topic gelezen)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 16:31

Ja met Jack gaat t super! Heerlijk eigewijs grote kleine man. Het enigste is dat hij last van traan/vieze oogjes heeft. Ik maak het dagelijks schoon met gekookt water maar het heeft zijn tijd nodig zegt de da. Maar als dat t enigste is wat hij eraan overgehouden heeft mag tie en wij niet klagen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:46

Wat een leukerds! :D

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 18:38

Heerlijk he! Leuke paardjes!

Heb vandaag ook t eerste buitenritje gemaakt dit jaar <3

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 18:50

He wat leuk dat ik jou hier ook weer tegen kom Melina.
Zag de topic naam staan, en dacht dat kan niet missen.
Fijn dat het allemaal zo goed gaat met rijden met Gringo, daar heb je lang op moeten wachten.
En zo te lezen is die kleine Jack er ook weer helemaal bovenop gekomen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 19:53

VVDD > ITP

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 20:14

hihi ja klopt Marjo, its me. Met Gringo heeft t idd lang geduurd maar sinds een kleine 2 jaar gaat t heerlijk.
Hij is natuurlijk nog steeds zichzelf maar ik heb een goede balans gevonden ( zijn bedieningsknopjes) Hij is nu zowel onder het zadel als voor de wagen een paard waar ik alles mee kan. En niet meer alleen samen met anderen naar buiten maar ook alleen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-12 20:22

Jack met zijn grote liefde...(filmpje)

Afbeelding

jenn0dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 11:59

Wat een lieve kleine dreumes is het toch. Hij ziet er super uit met zn wollie bollie vachtje :)

Als hij het maar leuk heeft, basket nog heel ?

gerban

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:40

Gekke pony :+

21deees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:47

Hihi nu dit topic ma volgen...

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 08:16

Ja die basket/emmer is een mega goedkoop en leuk speeltje! Is zo'n flexibele van de action. Ik heb de andvaten doorgesneden zodat ze er niet in kunnen blijven steken. Ze spelen er allemaal mee, op stampen en optillen en dan gaan schudden of wandelen. Maar Jack maakt helemaal bont met dat ding, overheen vallen enzo zelfs op zijn kop erin.. hilarisch om te zien!

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 14:42

Mussel? Dat is vlakbij mij! :D Moet toch eens gaan kijken of ik Jack een keer zie staan <3

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-12 21:15

marjootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:57

Haha leuk.........................en zo heb je er toch weer 4........ :D
Wel bijzonder met dat blauwe oog, en ook zo'n "gered" exemplaar, past goed bij Jack

jenn0dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:05

Heeee wat leuk voor de kleine man. Eigenlijk voor beide kleine mannen, kunnen ze lekker klooien! :)

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 20:54

Jaa heb ik er weer 4. Ik weet t ik ben gek haha. Maar als mijn dochter en ik gaan rijden is Jack helemaal in de warrie. hinnikdepinnik, ik ben zielug!!!! en alleen!!!!! deze 2 kleintjes moeten voor het gazon zorgen en het pad van het wateraschap beloopbaar houden voor Princess en Gringo en elkaar gezeldschap houden als wij er vandoorgaan :D
Daarbij komt.. wat eet zo'n frutsel nu eigenlijk?? echt 2x niks. Al zijn de da kosten natuurlijk wel volwassen.. maar ja.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 17:49

Nou vandaag dagje auto gehad.. eerst mijn teefje weggebracht om een keer gedekt te worden en toen door naar Playboy. Helaas was mijn vrindin ziek en moest ik dus alleen. Maar ach.. ik heb absoluut geen hekel aan autorijden dus gas :D
Toen ik dus aankwam bij Playboy waren daar 2 meiden en die waren bezig met de ponys en ander dieren. Was gezellig meiden! Helaas was play niet wat ik zoek,hij is best heel groot in verglijking met Jack. Jack komt halverwege Playboy zijn ribjes. Ik kon m niet meenemen en heb alsnog besloten dat Playboy niet bij ons komt wonen. Ik zoek echt een iniminieman en geen shetje. Ter verglijking... Jack zijn hoefjes zijn ongeveer 3 cm in doorsnede en die van Playboy 8 ofzo. Jack zijn hoefjes kunnen er in iedergeval makkelijk 2 x uit. Nou.. ga ff bijlezen overal :P