We hebben zelf een aantal paardjes en Lola is haar eigen ponytje die ze op haar 1ste verjaardag heeft gekregen, al die tijd heeft ze gepoetst en gewandeld en soms erop gezeten maar nu is de tijd aangebroken dat ze langszaam wel wat meer van het rijden kan en wil leren. Lola is een mini paardje van 81 cm en een hele lieve kinderpony, maar ik laat Rosalie niet los op haar rijden, gewoon wat stappen aan de hand en wat kleine dingetjes leren over het rijden
. Voor het echt los rijden vind ik dat ze wat ouder moet zijn en dat op een manege op een geschikte pony daarvoor moet leren. Ik heb een heel rijoutfit voor haar gekocht, een echt rijbroekje en jodhpurs met mini chaps, alles in de kleinste maat maar nog is alles wat te groot, maar ze groeit er wel in
.Ze heeft ook een prachtige roze cap, en echt waar die heeft ze altijd op! Echter was er een hele goede fotograaf (Lieselotte Steegemans) gister bij ons op stal en wilde ik graag wat mooie foto's die we op canvas kunnen laten afdrukken, levensgroot, voor in haar nieuwe kamer. En dan vind ik het mooier om die foto's van haar zonder cap te hebben.
Als ze op de pony's zit staat er direct iemand naast haar en de pony staat niet los. Lieselotte kan heel erg goed bewerken
.Ik ben echt ontzettend blij met het resultaat!! En dit is de foto geworden die levensgroot op canvas komt:

En hier nog meer prachtige foto's van de shoot

Met Buckje het mini paardje van Lieselotte

! En wat staat het roze en lila mooi bij Lola! En Buckje is ook stoer, vind die foto recht van voren met hem erg mooi.
, maar dat hebben wij hier ook als kinderpony en is helemaal goed gekomen. De laatste foto met Buckje is ook
.
Ik had haar al gezien in een ander topic met Buckje, maar nu met Lola in het roze, geweldig! Heeft ze er veel plezier in?
maargoed, ik ben dat tuig ook niet gewend.