Niet echt orgineel meer Ook maar eens sneeuwfoto's van mijn tinkers en shet.In hun eerste ITP topicMeet Isa (bont) en Legend (zwart)En Kleine Dundee. Kleine ventje is niet zo fit Dus hij bleef liever achter me staan, dan mee te rennen
Mooie foto's!! Kan me de foto's van Isa nog zo heugen toen ze er minder uit zag. Wat ziet die er top uit nu En Legend blijft erg leuk!!En de kleine shet lekkere haarbal!
ja ik vind die vlek ook zo gaaf bij Isa!En ik ben verliefd op Legend Knap stel janet!Arme Dundee knuffel voor hem!!
Wat heb je toch een mooi stel paarden Janet. Isa ziet er inderdaad echt super uit!Hopelijk is Dundee snel weer helemaal fit.
Ahh ook heerlijke sneeuwfoto's geweldige pas de deux met mams ach gut dundee niet helemaal fit hopelijk is ie snel weer de fris&fruitige dundee zoals we hem kennen
Leuke foto's Janet!Isa ziet er echt zoveel beter uit! Legend blijft een geweldig paard en Dundee?? Die verdiend een dikke knuffel.
Dankje wel iedereen!Ben ook super trots op mijn meisie! Nu mogen haar sokken nog even terug groeien, en dan is ze er weer helemaal.