Net zoals zovelen nu zijn ook wij, Bente, Snuitje en ik, aan het proberen toch in beweging te blijven tussen de vorst, mist en sneeuw door.
Eerst maar eens goed aankleden... dit is exclusief ondergoed, handschoenen, sjaals en muts

Gelukkig komen ze elke dag in ieder geval buiten... dat scheelt al een hoop ....
Tevreden in de zon soezelende paardjes

Omdat het zulk prachtig weer was ben ik eerst eindje wezen wandelen met onze hond en onderweg kwamen we een van de buren tegen met de arreslee (helaas moeten de wielen er nog onder maar het was toch een erg mooi gezicht)....

Bente eerst maar even aan de longe...gelukkig is onze rijbak vlak voordat het ging sneeuwen en vriezen rechtgetrokken, lagen dus geen plassen in en het is nog redelijk begaanbaar. Bente staat zonder ijzers, dus even draven links/rechtsom lukt goed. Ze vindt de sneeuw erg leuk, dus ze ging al sneeuwschuivend in het rond

Op pad, richting dorp. Die kant op wist ik dat de weg redelijk begaanbaar was. Daarbij proberen we Bente wat makkelijker te maken in het verkeer. We kwamen nu zelfs 4x een sneeuwschuiver/strooiauto tegen... ging gelukkig allemaal goed

Bij stal stond stalgenootje ons op te wachten en zij heeft nog paar prachtige foto's gemaakt...

Dansende Bente

Dappere dame op pad

Zo koud dat de ademwolk te zien is .... en ook het mutsje onder mijn cap plus mijn twee sjaals

Na die tijd ikzelf aan de koffie, Bente aan de warme slobber