King, mijn 16-jarige tinkerruin mocht vandaag leker mee naar buiten. In de sneeuw leek hij wel heel erg vies...en er gezellig ook ff op, was heerlijk warm, maar helaas toen ik eraf ging, was het wel extra koud!
Heerlijke foto's, ziet er lekker vredig uit ook Leuk dat je er zo op zit zonder zadel (en wat zien jou schoenen er lekker warm uit!)
Heerlijk zeg! Diaz zou hebben gedacht.. 'oke..nu ben ik los.. even nonchelant kijken...' en dan *SSPPPUUURRTTT* Braaf is hij zeg!! En heerlijk zo met je moonboots, ziet er echt leuk uit zo!
thnx ja mn schoenen zijn heel erg warm! Daarom had ik ze ook aan! Draag ze nu onafgebroken hahahajaja santje zomaar erop zonder cap hihi
Kingie!!!!wat een lekker ding toch en heel herkenbaar paadje, daar kan je zulke gave foto's makentoppie en stoer van je sandra!
dat had manlief gedaan, die had het boompje wat ernaast stond uitgeschut bovenop paardlief en mij haha dus ik zag er hetzelfde uit
Haha Snap ik! King speelt nu niet echt meer. Hij staat nu bij 3 oudere ruinen. Geef exel maar en dikke knuffel! En vera en hummer ook!