I proudley present......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 19:46

zit inderdad een leuk papier bij, wat grappig dat je dat niet wist!
leuke merrie, hoe groot is ze?
ze toont wat klein, maar zeker een leuke indruk!
ben benieuwd naar wat activere foto's Lachen

Sall

Berichten: 6738
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 15:58

Samsam schreef:
Heel erg mooi vosje, dat beloofd wat!!, maar hoe heet ze, is ze al onder het zadel? En meer fotoos van deze schoonheid??


Ik vind haar ook erg knap, is wel een echte dame hoor (ben een wat lompe-knoesten-man-paard gewend Knipoog )
Ik heb gisteren gereden, en na een paar rondjes, even zelf uitlaten zoeken, ontspande ze en ik zát toch te genieten!!!

Ze is 6 jaar, heeft vorig jaar een veulen van Krack c gehad.
Ze heeft op 4 jarige leeftijd de 5 daagse merrie test in Drachten gedaan, waar ze hele hoge dressuur cijfers heeft gehaald (8/8,5/8) De hoogste van haar lichting.
Haar moeder is Kladaula en heeft de hoogste cijfers ooit gehaald, 8,5/9,5/8,5....
Best indrukwekkend... Haha!

Ze is niet zo heel groot (1.62m ) maar ik ben ook niet al te groot en als ik de Orun wil doen, dan moet het paard min 1.60 zijn, dus het klopt allemaal precies.
Ik heb er erg veel zin in, om lekker met haar te gaan trainen en om samen een combinatie te gaan vormen.

LiJa
Berichten: 218
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 17:59

Hoi

De stal komt me bekend voor is dit stal Everdingen in de Nes?


Groetjes Daan

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:21

Sall"]
[quote="Samsam schreef:
Heel erg mooi vosje, dat beloofd wat!!, maar hoe heet ze, is ze al onder het zadel? En meer fotoos van deze schoonheid??


Ik vind haar ook erg knap, is wel een echte dame hoor (ben een wat lompe-knoesten-man-paard gewend Knipoog )
Ik heb gisteren gereden, en na een paar rondjes, even zelf uitlaten zoeken, ontspande ze en ik zát toch te genieten!!!

Ze is 6 jaar, heeft vorig jaar een veulen van Krack c gehad.
Ze heeft op 4 jarige leeftijd de 5 daagse merrie test in Drachten gedaan, waar ze hele hoge dressuur cijfers heeft gehaald (8/8,5/8) De hoogste van haar lichting.
Haar moeder is Kladaula en heeft de hoogste cijfers ooit gehaald, 8,5/9,5/8,5....
Best indrukwekkend... Haha!

Ze is niet zo heel groot (1.62m ) maar ik ben ook niet al te groot en als ik de Orun wil doen, dan moet het paard min 1.60 zijn, dus het klopt allemaal precies.
Ik heb er erg veel zin in, om lekker met haar te gaan trainen en om samen een combinatie te gaan vormen.
[/quote]

Wat vreselijk leuk zeg, heb effe zitten snuffelen, maar dan is deze schoonheid dus een halfbroer van jouw dame!

Afbeelding
Grootmoeder Ladaula, een kleindochter van de Hannoveraan Duellant misschien wel de meest invloedrijke dressuurpaardenvererver ooit, is ook de moeder van het nationale dressuurpaard Daula (Pion). Daarnaast leverde Ladaula’s dochter Udaula (Doruto) het Grand Prix dressuurpaard Cosmos (Pion) en het internationale springpaard Allegro (Tangelo xx).
Ladaula was kampioen op de UTV bij de fokmerries onder het zadel in 1975

http://www.sell-veulenveiling.nl/2003/pedigree/31.html

Sall

Berichten: 6738
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:47

Hé familie! Knipoog
Idd Ladaula is oma van mijn peerd.
Ik zie Duellant ook nog op het papier staan...

Sall

Berichten: 6738
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:48

trooper schreef:
Hoi

De stal komt me bekend voor is dit stal Everdingen in de Nes?


Groetjes Daan


Jep, daar sta ik.