Ik ben een tijdje geleden begonnen met Lola te beleren voor het wagentje, maar door tijdgebrek ben ik er niet consequent mee verder kunnen gaan helaas... Een vriendin van mij, Buckje van bokt, bood aan om met Lola verder te gaan en haar ook te beleren in tweespan met haar mini paardje Buckje! Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig

Uiteraard moet dochter Nine wel mee met Lola, want die twee wil ik gewoon graag bij elkaar hebben omdat ze zo hecht zijn. Nine zal zich daar ook wel vermaken met de andere paardjes als Lola aan het werk is, maar daarna kunnen ze weer fijn samen staan.
Dan hier de foto's van de eerste kennismaking! Lola is lekker dik ingepakt omdat ze recent geschoren is zodat ze makkelijker aan het werk kan, ze zweet anders enorm door die megadikke vacht. Nine heeft een ongevoerd regendekentje op omdat ze wat heeft gehoest en omdat ik dat nodig vond met dat bagger weer van afgelopen tijd.
Lola en Nine

Weg bij mijn kind

Moeder en dochter

Buckje stoer doen

Kleine Nine

Lizzy was ook blij met haar nieuwe vriendjes

Lola

En ons nieuwe tweespantuig is natuurlijk ook al gepast en op maat gemaak

Ik ben erg benieuwd hoe die twee straks in tweespan met elkaar zullen lopen, dan zal er uiteraard ook een topic van komen, maar dat zal nog wel even duren