Sinds 24 juni 2011 mag ik mij de trotse eigenaresse noemen van dit prachtig pareltje! Jelena is
mijn eerste paard en ik kan je zeggen, het gevoel dat ik kreeg toen ik haar papieren in mijn handen
kreeg..onbeschrijfelijk! Ik was zo trots. 8 maand had ik zorgvuldig naar haar gezocht en eindelijk
was ze daar dan, en helemaal alleen van mij!

15 augustus was het zover, we zouden Jelena gaan ophalen in Rijssen bij Arabian Fantasie. Nu kan
ik je een ding zeggen, wat een lange rit!! Vanuit Sint-truiden een goede 3 uur rijden maar door wat
pech onderweg er uiteindelijk 4 uur over gedaan tot we daar waren, gelukkig ging de rit naar huis iets vlotter!
Eenmaal gearriveerd bij haar nieuwe thuis gedroeg ze zich voorbeeldig! Uiteraard wat nieuwsgierig
maar nogmaals was dit voor mij de bevestiging dat dit, wij twee, dit was het gewoon!
Nu, een aantal maanden verder ben ik nog steeds enorm blij met mijn rosse vamp. Op ons tempo
aan het trainen voor onze eerste dressuur en endurance-wedstrijden. Kijk er echt naar uit.

Intussen is ze ook al wat overtollige foto's kwijt, wat nog niet te zien is op de foto's omdat dit
een van de eerste keren was dat ik haar zag, maar wat ben ik trots op haar.

Hieronder volgen dan de foto's van mijn poeps..!

Foto met dank aan Arabian Fantasie

Foto met dank aan Arabian Fantasie