Sinds een klein half jaar leef ik de ‘pennydroom’
 Dit jaar heb ik namelijk mijn eerste eigen paard gekocht; fjordenruin Chuus! Chuus is 5 jaar, 1.55 hoog (ja, echt
 Dit jaar heb ik namelijk mijn eerste eigen paard gekocht; fjordenruin Chuus! Chuus is 5 jaar, 1.55 hoog (ja, echt  ), is goed zadelmak en wordt momenteel verder doorgereden door mijzelf (uiteraard onder begeleiding van mijn instructrice), hetgeen hij heel braaf oppakt. Chuus is heerlijk nuchter, vriendelijk en een tikkeltje eigenwijs
), is goed zadelmak en wordt momenteel verder doorgereden door mijzelf (uiteraard onder begeleiding van mijn instructrice), hetgeen hij heel braaf oppakt. Chuus is heerlijk nuchter, vriendelijk en een tikkeltje eigenwijs  .
.Onlangs ben ik met mijn lieve stalgenootjes en hun paarden naar het bos geweest, alwaar we voor de lens mochten verschijnen van Femke (Faelivrin@bokt) van Femke Fotografie (http://www.femke-fotografie.nl). Dus ik dacht; hoogtijd voor Chuus zijn eerste keer ITP @ Bokt

(ik weet dat de knotjes niet optimaal zitten
 maar ik ben nu enkele maanden aan het sparen voor een lange coupe en het is nu op een onmogelijke lengte a-la we-willen-wel-hangen-maar-nog-net-niet
  maar ik ben nu enkele maanden aan het sparen voor een lange coupe en het is nu op een onmogelijke lengte a-la we-willen-wel-hangen-maar-nog-net-niet   , extreem lastig om iets concreets mee te kunnen nu).
 , extreem lastig om iets concreets mee te kunnen nu).

Nog even een paar plaatjes van Chuus zijn korte coupe

Nog eentje dan?

Ik ben zo blij met mijn lieve koudbloed

Wat vinden jullie van mijn trots?

Geplaatst
               Geplaatst  

(ken hem van z'n vorige eigenaar)
 (ken hem van z'n vorige eigenaar) 

en uiteraard volgend winterseizoen onderlinges starten!
 en uiteraard volgend winterseizoen onderlinges starten!