Op de vereniging verdenking van Droes (denk niet dat het het is, morgen als het goed is uitslag), dus we hebben geen bak om in te rijden.
We zaten toch al lekker in het niets doe ritme, dus het maar even zo gehouden.
Geluk bij ongelukje, het is nog steeds lekker weer en de wei is nog open!
Dus de paardjes hier vakantie

Dus ik met slaperige kop naar stal, Tobago zijn halster omgedaan, maar iets ging fout....
Op de een of andere manier, zat het halster niet echt lekker

Oeps, verkeerde paard! Tja, zo 's morgens heb je dat wel eens.
Dit is Nienke, die ik altijd op het uitloop stuk van mijn fjord en haar haflinger zat als die de wei in mogen.
Dus even verder gezocht en ja, daar stond Tobago het edele dier

Duidelijk gevalletje van slaapt ook nog half.
En nee er zit helemaal geen blubber op zijn hoofd.
Tja, daar sta je dan met je KNABstrupper, gelukkig met een B en niet met een P, want knap.... tja, nu even niet...
Na enig boen, schrob en poets werk, wordt ie weer toonbaar.
Tobago zijn gedachten zijn simpel.
"Baas, mag ik naar de wei? Mijn vrienden zijn er al!!!"
Oh, sorry, stukje vergeten te poetsen!
"Baas, waarom sta ik nu weer op stal? Ik wil naar mijn vrienden!"
"BAAASSSSSSSS!!!!!!!!!!!"
"Nou breekt je de bek als paard toch open..
Komt ze met een S&T aangezet, in 4 stukken, die deze zomer was gebruikt als voorbrenghoofdstel voor Sjol op de keuring.
Gaat ze die voor de grap even passen, voordat ie mee naar huis gaat, in de opslag, tot ooit....., nou als het aan mij ligt NOOIT!"
(Helaas voor Toobs, ding past wel, als ie versteld wordt, dus ahum, volgens mij had ik hem ooit een mooi nieuw hoofdstel
beloofd als ie Z zou worden, denk dat het dit 2e handsje van Sjol gaat worden, ach.. voor hem is ie dan nieuw

Bovendien gaat dat nog wel tijden duren, want oei oei oei, wat moeten we nog een hoop leren.)
"Geplufuupfluppuuuuupp, eerste stuk erin, dan neusriem eraan en flupeufppf stang erbij in mijn schattige mondje."
"Baas is die onzin nou afgelopen? Ik wil naar de WEI!!!!!"
"Hallo! Mayday, mayday, ik zei WEIII!!!!"
"Pfffttt, eindelijk, mag ik toch nog naar mijn vrienden."
"Sjollieeee!!! Sjolliiieeee!!! Joehoeee!!! Ik ben onderweg!!!! Maar het is glad, dus ik kom op mijn gemakkie!"
Helaas slecht nieuws voor Tobago, met beetje mazzel is de vakantie morgen weer voorbij.
Gaat de vereniging weer open en kunnen we weer trainen.