Willem is een Engelse volbloed van 4,5 jaar, zijn ´echte´ naam is First Admiral.
Omdat we alweer bijna een jaar samen zijn (time flies when you're having fun!) leek het me leuk om ons (nog korte) levensverhaal met bokt te delen!
Ik zag hem voor het eerst in juni 2010, toen was hij net 3 jaar. Hij stond bij mijn vader aan huis en was bedoeld voor de handel. Ik vond het wel een schatje maar was niet gelijk verliefd, dat wilde ik ook niet want hij ging toch weer weg...

http://www.youtube.com/watch?v=IJIzaQ_eAhQ
Alweer maanden later, ik was bijna jarig, kwam mijn vader met de mededeling dat hij een paard voor mij gekocht had: Willem!
Ik was natuurlijk onwijs blij want dat was al jaren mijn grote droom, hetgene wat van kinds af aan bovenaan mijn verlanglijstje stond. Ik kon niet gelijk naar hem toe aangezien mijn vader (en Willem toen dus ook) in Drenthe woont en ik in Delft.
Maar in november was het dan zo ver, ik ging mijn aanstaande eigen paard bekijken.

Daarna moest ik weer terug naar huis, maar een maand later ging ik weer terug want hij was inmiddels officieel van mij

Hij bleef voorlopig nog lekker in Drenthe genieten van zijn vrije tijd en mijn vader stuurde zo vaak mogelijk foto´s. Deze zijn van april 2011.

Toen had ik meivakantie en ging ik natuurlijk gelijk richting het oosten! Want het was zover, ik ging voor het eerst op Willem rijden

http://www.youtube.com/watch?v=pLiWITh_GZk
In juli 2011 kwam ik weer terug, ik had vakantie en bleef twee weken in Drenthe en zou daarna weer terug naar huis gaan, maar niet in mijn eentje want Willem ging met mij mee naar het westen!
Maar eerst kwam mijn vriendin (DJoysDesignz op bokt) nog langs voor een professionele fotoshoot:

Het was zover, de grote verhuizing! Willem gaat wonen op stalling ´t Einde in Schiedam. Toen we daar aankwamen had Willem het gelijk naar zijn zin en ging hij de volgende dag als met de grote kudde mee naar buiten. Ook gingen we verder met het inrijden, in een heel rustig tempo...

Nu staan we alweer 5 maanden in Schiedam en we hebben het onwijs fijn! Elke week hebben we een half uur priveles en we gaan met ups en downs vooruit

Bedankt voor het kijken!