Nee dit keer geen plaatjes met prachtige zon en los op de heide maar een grijze mistige kleurloze herfstachtig dag

Vandaag (na bijna in totaal 6 uur in een trein te hebben gezeten) ben ik Luca op gaan zoeken bij stal Du Bois want ik had mijn grote vriend
al bijna 3 weken niet gezien, hij staat bij Marjolein en haar familie in training om klaar gemaakt te worden voor de hengstenkeuring mijn
baby monstertje wordt een ware man.. Oh wat was ik blij om hem te zien!! En hij deed het super, ondanks dat Marjo haar best deed om hem schoon
te houden was had hij vandaag zelfs de poepvlekken in zn oren zitten

Ik heb een paar foto's gemaakt en meneer ziet er top uit, hij is lang en na niet perfect er moet nog aardig wat Kilo's op en behoorlijk wat spieren maar meneer
is 3 en nog alle tijd. Het weer was echt prut en mijn camera is stuk dus sorry hier voor..
Nou genoeg gezeur hier de foto's, veel kijk plezier

1. 1 van de mooiste van die dag

2. Altijd de eigenwijze Luca hoofd trekken

3.

4.

5. Hallo?

6. Lekker ding

7.

Tevens is Marjolein er nog even op geklommen, eens in de week traint ze Luca ook even onder het zadel en dat gaat super goed..
De foto's zijn vreselijk slecht maar wou ze toch even laten zien

8. drafje..

9. Hij is in zijn galop DUIDELIJK sterker geworden!

10. Nog een drafje

Ik wil Marjolein en haar familie onwijs bedanken dat ze me willen helpen voor het HK en dat Luca het onwijs goed doet en goed heeft daar!
DANK JULLIE WEL