. Een HAW topic hebben we al Va Tout rijden in de zon met enkele sprongetjesMaar ook heb ik (zelf, dus wat onhandig
) fototjes genomen1
2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Sponsor, fotograaf, mama en toch wel de beste ruiter ter wereld
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Een HAW topic hebben we al Va Tout rijden in de zon met enkele sprongetjes
) fototjes genomen

Suzan_bobar schreef:leuk paard, creatieve fotos.
Die laatste foto is echter veel op aan te merken. Het is net alsof je achter je zadel zit ipv erop. De beugels zijn veel te kort en je zit volledig in stoelzit. Ik zou je beugels wat langer maken om mee te beginnen en in het zadel gaan zitten. Ik snap dat het geen dressuur zadel is, maar je zou jezelf en het paard een groot plezier doen om hier wat aan te gaan doen.
. Haha ha nee als ik zo zou rijden zou ik het noch niet op bokt plaatsen
creatief! Suzan_bobar schreef:Ik kom toch weer terug op mijn vorige post. Ik zie namelijk net dit topic: [RT-HAW] Va Tout rijden in de zon met enkele sprongetjes
Jij zit toch echt zo op je paard,.....
Suzan_bobar schreef:Nee dat zag ik ook. Je zit zo op de lepel van je zadel, maar goed, ik lees net,... springruiters zijn eigenwijs, dus tja,... wie ben ik om je erop te wijzen. In mijn ogen hoort ook een springruiter correct op zijn paard te zitten,..... Succes ermee