Nadat ik gisteren voor de 3de op rij een kletsnat paard had, wist ik het zeker. Dat haar gaat er af. Een beetje nat ok, maar dit was alsof hij in de sloot gevallen was. Hij is nog nooit eerder geschoren dus was een verassing hoe hij het ging doen. Nou...meneer was echt super braaf. Na alle geduld die hij moest opbrengen (waren zo niet zo snel) wilde hij daarna wel even zijn nieuwe look showen .
Die kilo's word aan gewerkt, maar wat ik ook doe erg makkelijk gaan ze er niet af. Rij iedere dag en hij krijgt alleen het gras uit de wei en beetje hooi. Vanaf nu de nachten weer binnen dus dat zal ook wel beetje gaan helpen hoop ik.
marjanvr
Geplaatst: 30-10-11 20:46
Haha je bent er gelukkig blij mee
_xwien
Geplaatst: 30-10-11 20:47
wat ziet storm er goed uit, is hij groot of ben jij klein ??? misschien een tip om af te vallen, die van mij moest ook heel veel kilos kwijt, ze kreeg toen sochtends en savonds een half pavo summerfit koek, en een beetje kuil en helemaal geen gras, maar weet natuurlijk niet of dat een optie is voor jullie
Faringo
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-11 20:49
Zeker Marjan!! Complimentje voor jou ook
Als hij weer binnen staat krijgt hij alleen kuil en ipv van krachtvoer een halfje summerfit. Het gras wat hij nu nog heeft is ook niet echt heel voedzaam meer. We blijven er gewoon aan werken. Uiteindelijk gaat er vast wel iets van af . Storm is trouwens rond de 1.50 en ik 1.58.
Sexy Lexy storm aan het strippen hihi Knap poown zo zonder jas en zich ook geweldig gedragen
Fred_Kroket
Geplaatst: 30-10-11 21:39
Wat ziet hij er fris uit!! Ik weet niet of het overal zo is, maar mijn familie uit Amsterdam zegt het vaak. Een jas uitdoen betekend dat iemand er slecht uitziet! Maar daar is hier helemaal geen sprake van! Hij is er flink van opgeknapt!!