Echter heeft Jetta al enkele maanden een peesblessure en elke dag dat zij in haar stal stil stond moest een ander paard harder werken.
Wat de manege eigenaar op den duur heeft doen beslissen om de knoop door te hakken en te besluiten dat Jetta naar de eeuwige groene weides zou gaan.
Toen verhaal bekend werd begon Natasja er meteen over en dat het een geweldig paard is en dat ze nog veel te goed is om al aan een einde te komen, plus dat de blessure een goede kans heeft op herstel als ze gewoon lekker een jaar op de wei kan.
Dus van het een is het ander gekomen, er is een inzamel actie op de manege gekomen om Jetta voor de slachtprijs over te kunnen nemen en samen met Natasja en Karen hebben we besloten de zorg van Jetta op ons te nemen.
Vandaag is ze gebracht

Ondanks dat ik me echt niet fit voel op het moment wou ik toch wel even graag gaan kijken

Madam vond het eerst nodig om maar door het draad door naar Tamme te gaan want zo'n knappe hengst heb je niet dagelijks naast je op de wei

Na wat gesnuif en een rondje gerend te hebben hebben we ze weer uit elkaar gehaald (wat totaal geen moeite koste want Tamme snapt het blijkbaar niet helemaal dat hij een hengst is

Vervolgens stonden ze alle 3 in een eigen wei, binnen 5 minuten heerlijk te eten

Ze krijg nu lekker de kans om te herstellen, bergen van aandacht en over een jaar gaan we weer eens kijken hoe het verder met haar gaat.
Genoeg getypt! hier de foto's van de prachtige meid

Eerst nog even in de wei met Tamme, wat dus niet de bedoeling was

Kevin besloot alles veilig vanaf zijn berg te bekijken

En toen was er weer orde op zaken, draad gemaakt, Tamme in de wei achter een sloot en Jetta in de wei van Tamme welke naast die van Kevin ligt.