XHaithi heb even in je profiel gespiekt wat voor kruising is jou dame? Leuk dier alleen al een heel stuk witter. Vermoed dat mijn dame nooit geheel wit zal worden en waar ze wit word komen nu vliegenschimmel stipjes terug zoals op haar koppie Zijn leuke kruisingen met behoorlijk wat karakter haha!
xHaithi
Geplaatst: 30-10-11 17:36
Mijn merrietje is dezelfde kruising als de jouwe: arab x anda. Dat is ook terug te zien in haar wannabee-arabier-gedrag dat ze soms tentoon spreidt :'D En inderdaad, behoorlijk pittige karakters zijn het. Heel veel temperament maar tegelijk trots en koppig. Aparte combinatie is het eigenlijk.
Edit: Ze is inderdaad al erg wit trouwens, klopt. Ze wordt nu 10 en is eigenlijk al vrijwel volledig wit, op haar benen na.
Dankje, dat zeggen we hier ook altijd zeker met rijden het ene moment echt een anda en dan weer echt een arabier wel grappig Ja de mooie foto's vielen niet mee alleen met in je ene hand een paard en in de andere de camera maar het is gelukt Dankje voor de leuke reacties!
@xhaithi Mijn dame is nu 8 als het klopt volgend de papieren. Dus vermoed dat ze niet geheel wit zal worden ja misschien als ze echt op leeftijd komt Leuk om iemand tegen te komen met dezelfde kruising, zag dat ze ook van beetje dezelfde hoogte zijn.
Ja inderdaad, ik heb er ook gelijk naar gekeken toen ik jouw paardje zag Grappig zeg! Wat betreft de kleur, ik ken weinig schimmels die op haar leeftijd al zo ontzettend wit zijn, dus het kan best dat ze grijzig zal blijven
Dankje! Ja ben erg benieuwd hoe ze van kleur zal worden maar haar manen en staart zijn nog zo donker dus denk dat we eer die wit zijn nog wel heel wat jaren te gaan hebben