Volgens mij is dit mijn eerste ITPtopic ooit op bokt, meestal sta ik zelf achter de camera en heb ik weinig foto's van de paarden waar ik zelf mee werk
Maar nu de eigenaresse van mijn verzorgpaard een aantal maanden in het buitenland was, leek het mij leuk om als verassing wat foto's van haar paard te laten maken. En wie kan dat nou beter dan Susan van http://www.silentshiver.nl?
(Dit is trouwens hartstikke onverstandig, als fotografe reclame maken voor goede concurrentie binnen hetzelfde gebied
)Ondanks dat Shari zich misschien niet als supermodel gedroeg, heeft Susan met een hoop geduld haar super op de foto kregen. Misschien toch iets teveel schiktraining gedaan..
paardlief was amper ergens van onder de indruk te krijgen: 
Dus.. maak verder kennis met Shari
Shari is de 14jarige geweldige merrie van Marloes, superleuke meid die toch wel een eind gekomen is met Shari.. van soms weinig vertrouwen/respect en niet het erf af kunnen naar lange bitloze en zadelloze buitenritten door het bos! Telkens weer als er mensen langskomen die Shari al langer kennen (chiropractor, hoefsmid, etc) zijn ze weer onder de indruk van hoe positief Shari veranderd is met de jaren.. denk dat het wel een pluim waard is voor Marloes 

Ik verzorg Shari nu ongeveer 1,5 jaar, waarbij ik begonnen ben met veel grondwerk omdat het destijds nog niet mogelijk was om met Shari buiten te rijden. In de loop der tijd is het rijden daar ook steeds meer bijgekomen, vooral buitenritjes door het bos hier vinden we echt heerlijk
Maar ik heb mijn hart stiekem ook wel een beetje aan het grondwerk verloren, en inmiddels zijn we ook begonnen met zowel de dubbele longe als de lange lijnen, dus we zijn van alle markten thuis 
Kijk en geniet, en een reactie zou leuk zijn
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

"Anders proberen we haar te laten schrikken met het reflectiescherm"
handig zo'n reflectie scherm als ze er half bij in slaap vallen
whaha
(Ik zal je btw nog even mailen, had je sms gehad!)