Hierbij wat black shoot foto's van El Cosimo Foto's bij Reinderd Janssen Ik wilde jullie mijn nieuwe poster ook even showen
Cassidy schreef:Erg mooie foto´s.Zonder halster waren ze mooier geweest. Vind de ketting ook strak.Dankjewel Het moest wel strak, stond een merrie voor
Mooie man heb je daar hoor! Zo na de foto's vind ik het groen van de poster erg "dof" bij je hengst, maar des al niet te min vind ik m erg mooi!
Dankjewel allemaal voor de leuke complimenten Wij zijn erg happy met ons ventje Ik kreeg vandaag een nieuwe poster 'Deze wilde ik nog met jullie delen
missfcdb schreef:Dankjewel Het moest wel strak, stond een merrie voor Ow zo doen ze dat! Schitterende foto's.
Zie alleen maar Reindert foto's voorbij komen de laatste dagen Mooie foto's zijn het geworden, echt een waanzinnig gaaf beest!
smeetjoew schreef:Zie alleen maar Reindert foto's voorbij komen de laatste dagen Mooie foto's zijn het geworden, echt een waanzinnig gaaf beest!Als de zon komt, komt Reindert hahaha
ik heb er geen woorden voor, zo mooimaak je die posters zelf, of laat je ze maken en waar laat je ze dan maken??
Hoi Primeur11 ,De posters worden gemaakt door Sherif Salah (http://www.azyandesign.com)chexgirl,De voorpluk hebben ze zo expres gedaan zodat zijn hoofd mooi uitkomt.Het is inderdaad een momentopname.